16.05.23, 13:53
Wygraj to, co ważne w kuchni. Loteria Serków Łaciatych
Piętnastego maja wystartowała Loteria Serków Łaciatych “Wygraj to, co ważne w kuchni”, a wraz z nią kampania telewizyjna opracowana dla Spółdzielni Mleczarskiej “Mlekpol” w Grajewie. Za działania odpowiadają spółki Group One - Change Serviceplan oraz Media Republic.
Serki Łaciate pojawią się w sklepach w nowym, loteryjnym opakowaniu. W ramach promocji loterii przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany do 30 czerwca w stacjach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i stacje tematyczne). Loteria będzie również szeroko wspierana w sieci, m.in. poprzez działania digital oraz współpracę z influencerami na Instagramie i TikToku.
Mechanizm aktywacji polega na zakupie dowolnego Serka Łaciatego, zachowania paragonu oraz jego rejestracji na stronie loteryjnej. W loterii można wygrać 3 razy po 15 tys. zł, 16 razy po 2 tys. zł w postaci vouchera na zakup sprzętu AGD oraz nagrody natychmiastowe o wartości 100 zł. Rejestracja do loterii ruszyła 15 maja i zakończy się 9 lipca br.
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Obie agencje rozpoczęły współpracę z Mlekpolem w 2020 r., jest to więc czwarty rok współpracy i kontynuacja platformy “ŁaciaTY i JA” w nowym wydaniu.
Komentarze