18.05.23, 14:30
Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale! Kampania Tymbark Just Plants
Ruszyła kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania mają skupiać się na zaprezentowaniu oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji.
Spot kampanijny to obrazy różnych okazji spożycia napojów Tymbark Just Plants. Dzięki temu, że są dostępne w kilku smakach i pojemnościach, marka przekonuje, że sprawdzą się jako dodatek do śniadań: koktajli, owsianek czy naleśników.
Kampanii towarzyszy hasło „Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale!”, które zbiera wszystkie powody, dlaczego warto sięgnąć po napoje roślinne Tymbarku.
Spot będzie emitowany w telewizji, VOD, na YouTube, w social mediach (Instagram, Faceobok, TikTok) oraz na nośnikach OOH. W ramach kampanii swoje działania poprowadzą infuencerzy i nanoinfluencerzy. Dodatkowe wsparcie reklamowe zapewnią takie serwisy jak Uwielbiam.pl i allegro.pl.
Za produkcję spotów odpowiadał dział produkcji Grupy Maspex, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za kampanię odpowiedzialne są trzy agencje: Publicis, DDOB, Streetcom. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która wraz z Publicis Worldwide należy do struktur Publicis Groupe w Polsce. Spoty wyreżyserował Tomasz Knittel.
Komentarze