17.05.23, 17:00
Lody inaczej to OH! Kampania lodów OH! od E.Wedel
Rusza kampania lodów OH! marki E.Wedel, która ma zachęcać, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm.
W nowej kampanii lodów OH! marka zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i nie ograniczać się w sposobach jego jedzenia. W kolorowych i apetycznych spotach poświęconych produktom z linii OH!, odbiorcy mogą zobaczyć, że można je nie tylko gryźć i oblizywać, ale też kosztować łyżeczką, czekać aż się lekko roztopią i będą bardziej płynne, a nawet zajadać przy pomocy noża i widelca.
Kampania lodów OH! prowadzona pod hasłem „Lody inaczej to OH!” obejmuje działania OOH, social media, VOD i YouTube. Do promocji niecodziennych smaków i sposobów konsumpcji zaangażowani zostaną także znani influencerzy oraz tiktokerzy.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. Realizacją, w tym OOH i social media, zajmuje się Przestrzeń, a współpracą z influencerami – Liquid Threat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś działania public relations powierzono agencji Walk PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze