23.05.23, 13:08
Tygodnik Angora uruchomił portal Angora24.pl
Tygodnik „Angora” rozszerza swoje portfolio. Wydawnictwo uruchomiło portal Angora24.pl. Układ nowej strony ma nawiązywać do papierowego odpowiednika.
Na Angora24.pl internauci będa mogli znaleźć, m.in. dział zagraniczny i motoryzacyjny, recenzje książek i audiobooków, Angorkę dla dzieci, jak również kulinarne propozycje Ewy Wachowicz oraz Marka Brzezińskiego, a także satyryczne rysunki.
Angora24.pl to również bieżące wiadomości z kraju i ze świata oraz treści przygotowane specjalnie dla czytelników online’owych. „Interesuje nas stworzenie serwisu, z którym swój dzień mogliby zaczynać nie tylko ci czytelnicy, którzy przekonali się do tradycyjnego wydania Angory, ale też wszystkie te osoby, które po prostu lubią być na bieżąco” - mówi Jan Rojewski z firmy RD Media, która jest odpowiedzialna za projekt.
„Portal jest odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy od dłuższego czasu to postulowali” - mówi Mirosław Kuliś, twórca i wydawca Angory. „Tygodnik zawsze dbał o to, by być jak najbardziej aktualnym, więc sądzę, że w internecie ten walor też osiągniemy” – dodaje Kuliś.
Większość tekstów publikowanych na stronie angora24.pl schowanych będzie za paywallem. Aby można było je czytać, trzeba wykupić dostęp do serwisu - na miesiąc, kwartał lub na rok.
Użytkownicy, którzy preferują tradycyjny wygląd Angory, korzystając z portalu Angora24.pl będą mogli zakupić bieżące i archiwalne numery gazety w wersji PDF. Wydawca Tygodnika Angora zdecydował również, że równolegle z nowym portalem Angora24.pl funkcjonować będzie dotychczasowa strona angora.com.pl, na której można kupić elektroniczne wydania Angory, jak również skorzystać ze wszystkich opcji oferowanych internautom do tej pory.
Angora na rynku od 33 lat
Tygodnik „Angora” ukazuje się od 1990 r. Średnia sprzedaż tygodniowa w 2022 r. to 165 tys. egzemplarzy. Redakcja zamieszcza przedruki najciekawszych tekstów opublikowanych w polskich i światowych mediach, jak również materiały własne.
Komentarze