27.05.23, 09:47
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
Jedna z najbardziej ikonicznych marek w świecie mody, Tommy Hilfiger, której początki sięgają lat 80., przedstawia kolejny rozdział w swojej historii. Marka rusza z kampanią okularów Sporty Polo Pique 2023, której twarzą został piłkarz Polski i Juventusu - Arkadiusz Milik.
W nowej kampanii przeważa surowość męskiego stylu. Utrzymane w miejskim, streetowym klimacie zdjęcia autorstwa duetu fotografów, Vincenzo Schioppa i Jonathana Santoro, mają oddawać ducha sportowej elegancji okularów Tommy Hilfiger.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze