26.05.23, 10:05
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka Skinoren podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
Najnowsza kampania marki Skinoren to kolejna współpraca marki z Cut The Mustard, kiedy to agencja również była odpowiedzialna za stworzenie wideo digitalowego. W nowym podejściu do kreacji Cut The Mustard zaproponowała osadzenie kampanii w idei „Skinoren. Sprawdzony sposób na trądzik”. W przekazie marka podkreśla to, że Skinoren jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy. Robi to jednak w lekki, nieco satyryczny sposób, puszczając „oczko” do widza.
Cut The Mustard odpowiedzialna jest również za przygotowanie bannerów i postów w social media użytych w kampanii mediowej. Produkcją zajął się dom produkcyjny Simply Film. Kampania potrwa od maja do października br. w kanałach digital YouTube, Facebook, Instagram, TikTok oraz z wykorzystaniem Google Search.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze