06.06.23, 08:30

Santander Bank Polska partnerem tytularnym Santander Letnie Brzmienia 2023

Koncert Tłum Sylwetka, fot.: Mike Wall

Santander Bank Polska został partnerem tytularnym wakacyjnej trasy koncertowej „Letnie Brzmienia 2023”. Podczas festiwalu na scenie wystąpią popularni polscy artyści, w tym tegoroczni laureaci Fryderyków.

Santander Letnie Brzmienia 2023 to seria weekendowych koncertów polskich artystów i artystek, a także mnóstwo wydarzeń specjalnych i interaktywnych. W tym roku koncerty odbędą się w dziewięciu miastach Polski w ciągu 18 festiwalowych dni – od 23 czerwca do 2 września.

"Santander Letnie Brzmienia to wydarzenie, które niewątpliwie łączy pokolenia, świetnie wykorzystuje przestrzeń miejską orazzachęca do współpracy lokalne społeczności. Pasja, kreatywność i dobra energia, którą obserwowaliśmy w poprzednich edycjach festiwalu, skłoniły nas do tego, aby zostać jego partnerem i wspierać promocję polskiej muzyki. Festiwal Santander Letnie Brzmienia to doskonała okazja, aby poznać młodych artystów polskiej sceny muzycznej. Dodatkowo, nasi klienci mogą kupić bilety i karnety na festiwal z 20% rabatem" – mówi Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu Public Relations w Santander Bank Polska.

Podczas trasy odbędzie się ponad 100 koncertów, na których zagra 30 artystek i artystów w 9 miastach: Bielsku-Białej, Krakowie, Rzeszowie, Lublinie, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Na scenie będzie można zobaczyć m.in. Mroza, Brodkę, Vito Bambino, Kaśkę Sochacką.

Harmonogram Santander Letnie Brzmienia 2023:

Bielsko-Biała / 23–24.06.2023 / Lotnisko Aleksandrowice
Kraków / 30.06–1.07.2023 / Parkowa
Rzeszów / 7–8.07.2023 / Park Sybiraków
Lublin / 21–22.07.2023 / Browar Perła
Warszawa / 28–29.07.2023 / Błonia PGE Narodowego
Łódź / 4–5.08.2023 / Ogrody Geyera
Gdańsk / 11–12.08.2023 / Plac Zebrań Ludowych
Wrocław / 18–19.08.2023 / Tor Partynice
Poznań / 1–2.09.2023 / Park Cytadela

Komentarze

Powiązane

29.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Burger King wybiera w Polsce Good One PR
Od września br. agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King.
29.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong z działaniami SEO dla ASE ATEX
ASE ATEX, dostawca rozwiązań przeciwwybuchowych dla przemysłu, rozpoczął współpracę z OBTK. Zadaniem agencji będzie realizacja działań SEO, tworzenie treści. Celem współpracy jest wzrost widoczności ASE ATEX w wynikach wyszukiwania.
28.10.24, 14:56
| reklama & PR » informacje
LoveBrandsGroup wygrywa przetarg na obsługę Banku Pocztowego
Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października br. odpowiada za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°. 
28.10.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięża w przetargu PURINA AdVENTuROS
Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowości od PURINA - PURINA AdVENTuROS Training. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania.
28.10.24, 11:59
| reklama & PR » ludzie
Joanna Bitowt awansuje w More Bananas
Joanna Bitowt, dotychczas Marketing Managerka w More Bananas, awansowała na stanowisko Strategy & Project Lead.
28.10.24, 09:44
| reklama & PR » informacje
Dell, PKO Bank Polski, Versuni oraz Adver Media w szeregach IAA Polska
Cztery organizacje dołączyły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
26.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Filary Tolerancji. Marka M&M’S wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce
W połowie października br. wystartowała kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, która pojawiła sięw centrum Warszawy.
26.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kampania Gold Vit C marki Olimp Labs
Rozpoczęła się kampania promocyjna Gold Vit C, suplementu diety Olimp Labs. Realizacją zajęła się sayHi.agency, która odpowiada za działania marki w ramach komunikacji 360, w tym za produkcję spotów TV.
25.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie. PZU promom uje wizerunek pracodawcy wśród profesjonalistów
Firma PZU rozpoczęła kampanię promującą wizerunek marki pracodawcy wśród profesjonalistów. Polski ubezpieczyciel pokazuje działaniach promocyjnych, chce podkreślić, że jest dobrym miejscem rozwoju dla osób o różnym stażu pracy w rozlicznych obszarach biznesowych.
25.10.24, 17:19
| reklama & PR » informacje
Hortex wspiera polską kulturę
Polska marka Hortex zanagażowała się w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym projektem odpowiada agencja ASAP&ASAP.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 29.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.11.24

Do zdobycia jeden zestaw gry.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.