25.05.23, 17:34
Viaplay Group rozszerza współpracę dystrybucyjną z Play. Serwis ma 1,2 subskrybentów w Polsce
Viaplay Group rozszerzyło długoterminową współpracę dystrybucyjną z Play, operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. W ramach umowy, dostęp do serwisu streamingowego Viaplay będzie częścią pakietów usług TV znajdujących się w ofercie Play.
Viaplay Group rozpoczęła współpracę zarówno z Play, jak i UPC Polska w 2021 r., w czasie, gdy platforma Viaplay została uruchomiona w Polsce. Połączenie Play i UPC Polska w kwietniu 2022 r. stanowiło impuls do zawarcia kompleksowego partnerstwa. W jego rezultacie treści znajdujące się w ofercie Viaplay, będą bezpośrednio dostępne dla większej liczby odbiorców w całej Polsce. Dostęp do Viaplay w ramach usług telewizyjnych Play obejmuje zarówno klientów wariantu ‘Telewizja Nowej Generacji’, łączącego ofertę telewizji z serwisami streamingowymi, jak i usługi ‘Telewizja Max’.
Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny w Polsce od sierpnia 2021 r. i do końca 2022 r. jak informuje firma, pozyskał 1,2 mln subskrybentów. Treści oferowane polskim widzom obejmują transmisje wydarzeń sportowych, takich jak wyścigi F1, mecze piłkarskie angielskiej Premier League, niemieckiej Bundesligi, Ligi Europy i Ligi Konferencji UEFA, gale KSW, rozgrywki ligi hokejowej NHL, a także lokalne seriale i filmy Viaplay oraz popularne produkcje z krajów nordyckich i treści międzynarodowe.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze