29.05.23, 15:00

Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego

Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego, fot.: materiały prasowe

Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.

W ramach tegorocznej edycji KFF, agencja Hand Made przygotowała odświeżoną komunikację wydarzenia. Działania objęły projekt identyfikacji wizualnej, promocję i obsługę kanałów społecznościowych oraz przygotowanie materiałów reklamowych do druku.

Agencja stworzyła nową odsłonę identyfikacji wizualnej, która stanowi składnik w tworzeniu działań zintegrowanych wokół instytucji. Odpowiednio dobrany język graficzny ma określać korzyść emocjonalną i ideę eventu, któremu towarzyszą wystawy, koncerty, pokazy plenerowe oraz spotkania z twórcami.

Poza warstwą wizualną, Hand Made przygotowała kompleksową strategię komunikacji w kanałach społecznościowych oraz kreacje graficzne, które wykorzystywane są na Facebooku i Instagramie. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za promocję wydarzenia oraz zarządzanie budżetem mediowym.

W zakres prac wchodzą również projekty BTL oraz materiały drukowane, które będą wykorzystywane w trakcie trwania Festiwalu - w tym projekt i skład 52-stronicowej książki programowej.

Nie pierwszy raz Hand Made wspiera KFF

To nie pierwsza współpraca Hand Made z KFF. W trakcie ubiegłorocznej edycji agencja odpowiadała za komunikację wydarzenia w mediach społecznościowych. Tegoroczne poszerzenie zakresu działań jest efektem dobrych wyników wspólnej pracy zespołów.

Komentarze

Powiązane

03.10.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Screen Network zainstaluje ekrany reklamowe w placówkach Poczty Polskiej
Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH, rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
02.10.23, 18:32
| reklama & PR » informacje
PetExpert by Trupanion wybiera Good-PR
Na początku października 2023 r., agencja public relations Good-PR rozpoczęła współpracę z firmą PetExpert by Trupanion.
02.10.23, 16:23
| reklama & PR » ludzie
Miłosz Jacyna od października na czele Havas PLAY
W październiku br. do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna, który objął stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY.
29.09.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Serki Wiejskie z Piątnicy, no bo skąd! w kampanii TV
Od 22 września do 19 października br. emitowana jest kampania telewizyjna Serków Wiejskich z Piątnicy – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały cechy produktów.
29.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
PR Calling wesprze platformę crowdfundingową Crowdway
Do grona klientów PR Calling dołączył Crowdway.pl – internetowa platforma crowdfundingu inwestycyjnego w Polsce. Agencja wspiera komunikacyjnie emisję akcji wybranych spółek szybkiego wzrostu z wielu branż.
29.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Starcom obsłuży Leroy Merlin
Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na media digital Leroy Merlin – sieci 78 marketów budowlanych w Polsce.
28.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Onesano promuje nowe produkty
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią TV i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
28.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
AMS zwiększa digitalowy zasięg o łódzką Manufakturę
Spółka AMS rozszerza zasięg o łódzką Manufakturę, największe centrum handlowe w Polsce. AMS Digital Indoor ma zapewnić markom emisję 4,7 milionów treści reklamowych miesięcznie oraz możliwość prowadzenia działań z obszaru content marketingu i ambientu.
28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.