29.05.23, 15:00
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
W ramach tegorocznej edycji KFF, agencja Hand Made przygotowała odświeżoną komunikację wydarzenia. Działania objęły projekt identyfikacji wizualnej, promocję i obsługę kanałów społecznościowych oraz przygotowanie materiałów reklamowych do druku.
Agencja stworzyła nową odsłonę identyfikacji wizualnej, która stanowi składnik w tworzeniu działań zintegrowanych wokół instytucji. Odpowiednio dobrany język graficzny ma określać korzyść emocjonalną i ideę eventu, któremu towarzyszą wystawy, koncerty, pokazy plenerowe oraz spotkania z twórcami.
Poza warstwą wizualną, Hand Made przygotowała kompleksową strategię komunikacji w kanałach społecznościowych oraz kreacje graficzne, które wykorzystywane są na Facebooku i Instagramie. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za promocję wydarzenia oraz zarządzanie budżetem mediowym.
W zakres prac wchodzą również projekty BTL oraz materiały drukowane, które będą wykorzystywane w trakcie trwania Festiwalu - w tym projekt i skład 52-stronicowej książki programowej.
Nie pierwszy raz Hand Made wspiera KFF
To nie pierwsza współpraca Hand Made z KFF. W trakcie ubiegłorocznej edycji agencja odpowiadała za komunikację wydarzenia w mediach społecznościowych. Tegoroczne poszerzenie zakresu działań jest efektem dobrych wyników wspólnej pracy zespołów.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze