30.05.23, 17:00

Z miłości do smaku i orzeźwienia! Kampania napojów herbaciano-owocowych HerbaLOVE od Herbapolu

Kampania herbaLOVE, fot.: materiały prasowe

Herbapol-Lublin rusza z kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Hasło „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” ma podkreślać wyjątkowość produktów. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach.

Napoje herbaLOVE zadebiutowały na rynku w ubiegłym roku. Teraz dołączył do nich nowy wariant smakowy – herbaLOVE Zielona herbata, melon i nasiona konopi. Tym samym całą linię tworzy obecnie sześć produktów. herbaLOVE ma być szeroko promowane wszędzie tam, gdzie są obecni młodzi konsumenci, stanowiący naturalną grupę odbiorców tych produktów. „Najważniejszym kanałem dla grupy Young Adults jest bez wątpienia Internet” – mówi Agnieszka Pragacz. „Dlatego to właśnie na tym medium opieramy naszą kampanię. Postawiliśmy na nowoczesny, atrakcyjny dla młodych przekaz, opierając nasz spot o muzyczną, teledyskową formę” – dodaje Pragacz.

Intensywna kampania trwać potrwa rzez cały wiosenno-letni sezon. Kampania będzie prowadzona w szerokim zakresie na kanale YouTube (w zróżnicowanych formatach video), w TV Digital (Player.pl, VOD.tvp.pl, PolsatGo) oraz w kanałach Social Media takich jak Facebook, Instagram Reels, Tik Tok. Na platformie Tik Tok przeprowadzona zostanie ponadto kampania z influencerami. Działania obejmą także kampanię zasięgową na bazie rich media (formy interaktywne) oraz kampanię display w popularnych serwisach oraz w Social Mediach.

Za przygotowanie konceptu kreatywnego odpowiada Agencja Eskadra, za produkcję spotu – HIGHNOON, a jego reżyserem jest Alan Willman. Za emisję kampanii odpowiedzialne są agencje: Pure Play (VOD +YouTube) oraz Performance Media (SoMe, display, rich media, influencerzy). Wsparcie PR zapewnia agencja Quality PR.

Komentarze

Powiązane

02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
01.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Fabjaniak wraca po przerwie do 24/7Communication
Na początku października br., Katarzyna Fabjaniak dołączyła do leadershipu 24/7Communication i objęła nowoutworzone stanowisko Advisory Director.
01.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
01.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Widzimy się u Ciebie! Szymon Majewski ambasadorem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa
Rozpoczęła się akcja „Widzimy się u Ciebie!” prowadzona na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, którem celem jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią.
30.09.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Heima PR pro bono wspiera OFF Operę
Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się od 23 września do 4 października br. Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.
30.09.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jan Błachowicz został ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Jan Błachowicz, zawodnik sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Sportowiec będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących wysokobiałkowych przekąsek.
30.09.24, 10:57
| reklama & PR » ludzie
Piotr Pieniak w zespole Picture Perfect. Będzie współprowadził zespół kreatywny
Piotr Pieniak dołączył jako Creative Lead do zespołu Picture Perfect, należącego do HOLO Group.
28.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Volkswagen Financial Services w najnowszej kampanii marketingowej
Rozpoczęła się kampania Volkswagen Financial Services, która kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu, ale tym razem w biznesowej odsłonie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.