02.06.23, 11:30
Garnier pod skrzydłami Big Picture
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – globalna marka kosmetyczna. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Big Picture od marca 2023 r. Big Picture odpowiada za długofalowe działania PR oraz bieżącą obsługę marki Garnier. Współpraca zakłada całościowe wdrożenie działań komunikacyjnych, relacje z mediami, w tym nadzór nad współpracami kreatywnymi, a także obsługę wydarzeń marki.
Po stronie Big Picture za komunikację Garnier odpowiadać będzie zespół pod kierunkiem Moniki Roth, w składzie Katarzyna Rodzoch, PR Consultant oraz Emilia Lakhwani, Junior PR Consultant.
Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze