05.06.23, 14:00

MullenLowe Warsaw z nowymi osobami na pokładzie

Od lewej: Joanna Jurczak, Maja Korzeniewska, Zofia Szozda, Aleksandra Zientara, fot.: materiały prasowe

Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o Joannę Jurczak (art director)oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.

Zatrudnienie nowych osób wynika z rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami m.in. Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland), Bayer, Maybelline New York (L’Oreal Polska), jak i nowymi - Douglas Polska czy Kinder (Ferrero Polska). Dla Joanny Jurczak to powrót do agencji po kilku latach przerwy - pracowała w niej w czasie, gdy funkcjonowała pod szyldem Lowe GGK. Teraz jako art director tworzy team z copywriter Klaudią Brzezińską. Jurczak posiada w sumie 12 lat doświadczenia pracy w branży. Zdobywała je także w MTV Networks, TBWA\, GPD i Agencji Subko. W portfolio ma projekty BTL, ATL i Digital, m.in dla takich marek jak Nivea, Knorr, Oriflame, Lidl, HBO, Raiffeisen Polbank, Axa, Plus, Auchan. Zna się także na animacji, tworzyła choćby oprawy graficzne dla programów VH1, MTV. Za projekty dla marki Sirène, którą współtworzyła otrzymała nagrody Dobry Wzór i Must Have.

Z kolei Maja Korzeniewska - jako junior art director i Zofia Szozda - junior copywriter, tworzą w MullenLowe team. Korzeniewska wcześniej pracowała jako freelancer dla teatru Soho i Mercedes Benz Group. Ukończyła Polsko Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie. Natomiast Zofia Szozda pracuje w branży od trzech lat. Zaczynała od stażu w kreacji w agencji H2O. Potem przeszła do Narodowego Instytutu Dziedzictwa - tu jej zespół za kampanię „Stocznia Gdańska warta UNESCO” został nagrodzony Złotym Spinaczem. Potem pracowała kolejno w agencji PR M&CC Consultants i była specjalistką od social mediów w hotelach Sheraton i Westin.

Aleksandra Zientara została zatrudniona jako junior account executive w zespole group account director Anny Stawskiej. Nowa junior account executive MullenLowe Warsaw w branży pracuje od listopada 2021 r. - wcześniej na takim samym stanowisku w agencji Still Like. Zdobywała tam głównie doświadczenie przy projektach CSR oraz koordynowała social media klientów.

Komentarze

Powiązane

28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
27.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Huawei z kampanią 360° promującą smartwatche Huawei Watch GT 4
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę wyjątkowo popularnych w Polsce smartwatchy z rodziny WATCH GT. Pierwszoplanową postacią działań z zakresu influencer marketingu w Polsce jest ambasadorka produktu, Jessica Mercedes Kirschner.
27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
27.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Polsat partnerem II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki
Polsat Sport i Grupa Polsat Plus to główni partnerzy medialni drugiej edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbędzie się w Zakopanem w dniach 26 – 28 września br. Moderatorami kilku paneli dyskusyjnych będą dziennikarze i komentatorzy Polsatu Sport.
27.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka awansuje w Social Lama
Na początku września br., Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama na stanowisko Social Media Specialist.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.