12.06.23, 19:46

Nie jestem Twoim misiem. Zielona Interia wspiera zagrożone gatunki

KV akcji, fot.: materiały prasowe

W Polsce żyje tylko 110 niedźwiedzi brunatnych. Zielona Interia w Międzynarodowy Dzień Rysia, czyli w rocznice projektu „Blisko rysia”, ruszyła z drugą edycją akcji wspierającej zagrożone gatunki. Serwis promuje wiedzę o niedźwiedziach, wokół których narosło sporo mitów, a ich egzystencja w naszym kraju jest zagrożona. Partnerem merytorycznym akcji „Nie jestem Twoim misiem” jest WWF Polska.

Grupa Interia w ramach projektu „Nie jestem Twoim misiem" pokazuje chce pokazać, że niedźwiedzie to nie pluszowe maskotki, z którymi można fotografować się na szlakach, ale dzikie, inteligentne, niebezpieczne zwierzęta. Serwis podkreśla też, że te ogromne ssaki potrzebują odpowiednich warunków do życia – przestrzeni i bazy pokarmowej. Jednak działalność człowieka doprowadziła je na skraj wyginięcia. Zostało zaledwie 110 osobników.

Sercem akcji jest Zielona Interia. Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny Grupy Interia, wprowadza użytkowników portalu do akcji „Nie jestem Twoim misiem". W swoim tekście wyjaśnia w jaki sposób redakcja angażuję się w ochronę przyrody i zagrożonych gatunków. Przemysław Białkowski w specjalnym odcinku podcastu video rozmawia z przedstawicielem WWF o mającym niewiele wspólnego z rzeczywistością wizerunkiem niedźwiedzi w popkulturze. Dzięki współpracy z tą międzynarodową organizacją powstały także materiały, m.in. o tym jak w praktyce wygląda ochrona tych zwierząt w różnych krajach i co zrobić, kiedy jedno z nich przetnie naszą drogę na szlaku turystycznym. Interia wyjaśnia także wpływ zmian klimatu na życie niedźwiedzi i pokaże niezwykłe historie zwierząt uratowanych z cyrków.

Akcję Interii wspierają Stowarzyszenie Program Czysta Polska, Telewizja Polsat oraz gwiazdy show-biznesu. W programach „Wydarzenia” (Polsat) i „Czysta Polska” (Polsat News) zostanie przybliżona widzom idea projektu „Nie jestem Twoim misiem". Pojawi się także dedykowany materiał o niedźwiedziach brunatnych. Artyści i największe osobowości telewizji z kolei 12 czerwca w swoich mediach społecznościowych udostępnią materiały edukacyjne przygotowane przez Interię i WWF #niejestemtwoimmisiem.

Akcja „Nie jestem Twoim misiem" odbywa się 11 i 12 czerwca br. Interia na tę okazję zmieniła wygląd swojego logotypu. Wszystkie materiały będą prezentowane w specjalnej sekcji na stronie głównej portalu oraz w serwisie Zielona Interia.

Komentarze

Powiązane

06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
20.04.24, 08:00
| internet » informacje
Onet ruszył z czwartą edycją akcji - Niech Żyje Planeta. Partnerem głównym akcji został Electrolux
Najnowsza edycja inicjatywy "Niech Żyje Planeta" kładzie nacisk na cztery żywioły: powietrze, wodę, ziemię i ogień. Każda z tych kampanii tematycznych, realizowanych w ramach akcji, zaplanowana jest na okres dwóch lub trzech miesięcy i zostanie zakończona raportem udostępnionym online. Centralnym motywem tej inicjatywy pozostaje niezmiennie ekologia.
18.04.24, 08:30
| internet » informacje
Blisko ludzi. Portal o2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Hasło „Blisko ludzi” będzie promować portal o2.pl. W ostatnich miesiącach skład redakcji powiększył się prawie dwukrotnie, a od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie więcej treści regionalnych.
16.04.24, 18:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Agnieszka Woźniak-Starak wśród gospodarzy programu Onet Rano
Agnieszka Woźniak-Starak dołączyła do grona prowadzących format „Onet Rano”. Prezenterka w roli gospodyni flagowego programu Onetu zadebiutowała 15 kwietnia br. 
11.04.24, 11:35
| prasa » informacje | internet » ludzie
Beata Lubecka nową współprowadzącą podcast Stan Wyjątkowy w Onecie
Do grona prowadzących program „Stan wyjątkowy” dołącza Beata Lubecka. Dziennikarka zastąpi Renatę Grochal i będzie czwartą współprowadzącą obok Andrzeja Stankiewicza, Dominiki Długosz i Kamila Dziubki.
11.04.24, 10:39
| internet » e-commerce
Raport Elephate „Ranking blogów w e-commerce”. Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
Agencja Elephate ma przyjemność ogłosić premierę najnowszego raportu dotyczącego świata e-handlu: „Ranking blogów w e-commerce”, edycja 2024. Tym razem eksperci poddali analizie aż 524 sklepy internetowe z 32 branż! Głównym celem zestawienia jest wyróżnienie sklepów online, które najskuteczniej wykorzystują strategie SEO i content marketingowe, by skalować swój biznes przy pomocy blogowania. Ranking został objęty patronatem serwisu portalmedialny.pl.
10.04.24, 18:12
| internet » ludzie
Duże zmiany. Awanse w kadrze managerskiej Interii
Interia porządkuje strukturę na poziomie kadry managerskiej. Dorota Bugajska – Marzec, Maciej Kucharski i Łukasz Noszczak połączą dotychczasowe obowiązki z funkcją zastępcy redaktora naczelnego Interii Piotra Witwickiego. Agnieszka Maciaszek zostanie Dyrektorem Sektorów Show-Biznes i Rozrywka, a Daniel Bednarek – Dyrektorem Sektora Sport.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy