12.06.23, 14:19
Strefy marki Coca-Cola w warszawskich galeriach handlowych
Dla marki Coca-Cola stworzono strefy eventowe w warszawskich galeriach handlowych. Dzięki wykorzystaniu możliwości Digital OOH AMS, marka zachęca do interaktywnej gry na specjalnie przygotowanych dotykowych ekranach Digital Indoor.
Coca-Cola w specjalnie stworzonych strefach klienta prowadzi działania aktywizacyjne, które zapraszają do wzięcia udziału w zabawie na dotykowych ekranach Digital Indoor. Weekendowe eventy marki pod hasłem „Przepis na prawdziwą magię z Coca-Colą” odbywają się kolejno co tydzień, kolejno w trzech warszawskich galeriach - Promenadzie, Galerii Młociny i Galerii Targówek. Komunikat o specjalnie stworzonych strefach klienckich wyświetlany jest na nośnikach Digital Indoor przy wejściach i w głównych punktach galerii. Następnie w ramach zabawy klienci mogą uczestniczyć w interaktywnej grze i wybrać w ankiecie, do jakiego posiłku najbardziej pasuje Coca-Cola. Za udział w zabawie dla każdego przygotowana jest puszka napoju.
„W naszych kampaniach szukamy kreatywnych rozwiązań, które skutecznie przyciągną uwagę odbiorców, zaskoczą i pobudzą ich wyobraźnię. W najnowszej kampanii „Przepis na prawdziwą magię z Coca-Colą” wykorzystaliśmy digital Out-of-Home w innowacyjnej formie interaktywnego nośnika, który angażuje i pozwala miło spędzić czas w towarzystwie naszej marki” – mówi Anna Rodzik - Media & Connection Manager - Poland & Baltics Coca-Cola.
AMS jest partnerem akcji, odpowiedzialnym za całość działań - począwszy od projektu i wizji kreatywnej, aż po jego realizację i obsługę. To pierwsza w ambientowej ofercie AMS realizacja kompleksowych działań eventowych dla klienta.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze