15.06.23, 07:30

Bierz, co chcesz. Kampania marki Desperados Lemon 0.0%

Kadr ze spotu marki Desperados, fot.: materiały prasowe

Desperados w ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz” promuje orzeźwiające piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%. Dodatkowo wciąż trwa loteria Desperadosa.

Desperados rozwija swoje bezalkoholowe portfolio. W tym sezonie do dystrybucji trafiły już dwa nowe warianty – Desperados After Party 0.0% Mango & Chili i Desperados After Party 0.0% Cactus & Lime (tylko w ofercie sieci Żabka). Teraz, w ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz”, marka promuje także Desperadosa Lemon 0.0%, swój najpopularniejszy wariant bezalkoholowy. Produkt w tym sezonie energetycznym ma zmienione opakowanie, a letni spot ma podkreślać orzeźwiający, cytrynowy smak piwa.

Działania prowadzone są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych i kanale PR. Kampania trwa od 12 czerwca br. i ma wpisywać się w platformę „Bierz, co chcesz” z udziałem Tymka, zachęcającą do wychodzenia poza narzucone ramy oraz życia na własnych zasadach. Wciąż do 30 września br. trwa także największa loteria konsumencka w historii Desperadosa – „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.

Za kreację ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Artegence. Koncepcję spotu telewizyjnego przygotowała agencja Boomerang. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest G3. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.