19.06.23, 16:00

Iga Świątek absolutnym liderem. Ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023 w Forbes Women

Okładka magazynu "Forbes Women", fot.: materiały prasowe

W najnowszym numerze magazynu „Forbes Women” (Ringier Axel Springer), który 15 czerwca br. ukazał się na rynku, opublikowano wyniki rankingu – 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023 r. w Polsce. Na podium zestawienia znalazły się: Iga Świątek, Anna Lewandowska oraz Magda Linette.

To czwarta odsłona autorskiego „Rankingu 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce” stworzonego przez „Forbes Women” i PSMM Monitoring & More, która – zdaniem redakcji - potwierdza, że niezależnie od wykształcenia, branży, obszaru działań czy wieku – kobiety odnoszą ogromne sukcesy, stanowiąc dla wielu młodych ludzi inspirację oraz wzór do naśladowania.

Na podium tegorocznego rankingu znalazły się trzy kobiety, które swoje zawodowe życie związały ze sportem. Iga Świątek podobnie jak w latach 2021 i 2022 została zwyciężczynią zestawienia – względem poprzednich lat znacznie powiększyła jednak swoją medialną wartość, zbliżając się jako pierwsza osoba we wszystkich edycjach rankingu do granicy miliarda złotych (988 mln zł). Na drugim miejscu znalazła się Anna Lewandowska (278 mln zł), a na trzecim debiutująca w zestawieniu Magda Linette (271 mln zł).

W top 10 oprócz Świątek, Lewandowskiej i Linette znalazły się kolejno: Katarzyna Cichopek (wartość medialna na poziomie 239 mln zł), Małgorzata Jamroży – Margaret (229 mln zł), Magda Gessler (221 mln zł), Zuzanna Grabowska – sanah (215 mln zł), Małgorzata Rozenek-Majdan (199 mln zł), Maryla Rodowicz (166 mln zł) i Edyta Górniak (155 mln zł).

Na naszej liście znalazły się aktorki, wokalistki, sportsmenki, celebrytki, a także pisarki, dziennikarki, influencerki i przedsiębiorczynie, które stają się coraz bardziej widoczne i aktywne w przestrzeni społecznej. By wyłonić́ setkę najcenniejszych kobiecych marek osobistych, w tegorocznym zestawieniu poddaliśmy analizie łącznie ponad 2,7 mln publikacji, a wartość́ medialna wszystkich badanych wzmianek osiągnęła poziom ponad 11 mld zł. To kwota aż o 2,4 mld złotych wyższa niż w ubiegłym roku. Analizując przekaz medialny, wyraźnie widać́, że personal branding to dziś nie moda i pusty frazes, a realne oczekiwanie rynku i to kobiety działają na nim coraz odważniej zdecydowanie zaznaczając swoją obecność” – mówi Piotr Zieliński, redaktor „Forbes Women” odpowiedzialny za przygotowanie raportu.

Dane, na podstawie których wybrano 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce, zostały przygotowane przez partnera rankingu – firmę analityczną PSMM Monitoring & More, która monitoruje Internet, social media, prasę i radio.

Komentarze

Powiązane

22.05.24, 20:41
| prasa » informacje
Tele Tydzień Ekstra – Euro. Niezbędnik kibica od Wydawnictwa Bauer
22 maja br. na rynku prasowym ukazał się magazyn „Tele Tydzień Ekstra – „Euro” (Wydawnictwo Bauer) – poświęcony Mistrzostwom Europy w piłce nożnej.
22.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 maja?
21.05.24, 10:26
| prasa » ludzie
Marcin Madej przeszedł do Grupy INFOR PL. Będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP
Na początku maja br. stanowisko Head of Subscription w Dzienniku Gazecie Prawnej objął Marcin Madej. Blisko dwie dekady doświadczenia na rynku wydawniczym będzie wykorzystywać w Grupie INFOR PL jako osoba odpowiedzialna za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP.
21.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 maja?
19.05.24, 19:16
| prasa » informacje
Lidia Garbaczuk, była szefowa Biura Strategii Medialnych PAP, dołącza do Newserii
Lidia Garbaczuk w maju br. dołączyła do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP. 
19.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 maja?
18.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 maja?
17.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 maja?
16.05.24, 16:00
| prasa » informacje
35. urodziny miesięcznika Pani
Magazyn „PANI” to jeden z najstarszych magazynów kobiecych w Polsce. Powstał w 1989 r. , kiedy wydawca pisma „Kobieta i Życie” postanowił stworzyć nowy kwartalnik poradniczo-relaksowy. 17 maja br. na rynku ukaże się urodzinowe wydanie pisma.
16.05.24, 07:45
| prasa » informacje
Kolporter rozwija i modernizuje sieć saloników
Nowe saloniki i kolejne zmodernizowane punkty – to bilans prac w sieci Kolportera w pierwszym kwartale 2024 roku.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy