21.06.23, 21:00
Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze! Nowa linia kreatywna dla młodych Banku Pekao S.A.
Bank Pekao S.A. wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni i odpowiedzialni finansowo.
Pomysł Pekao nie wyklucza dotychczasowego hasła banku „Bierz życie za rogi”. Wręcz przeciwnie – nowa idea ma wzmacniać jego przekaz, bo „Jak nie teraz, to kiedy weźmiesz życie za rogi?”. Połączenie sloganów może być interpretowane w różny sposób. Jednak sprowadzają się one do jednej tezy, że warto korzystać z życia, bo jest tylko jedno. Właśnie dlatego w świat finansów należy wprowadzać już dzieci, pielęgnować pasje, spełniać marzenia i nie odkładać niczego na później, oprócz pieniędzy.
Obsługą mediową nowej platformy Banku Pekao S.A. w internecie zajmuje się agencja mediowa Sales&More, a jej komunikacją w mediach społecznościowych – agencja Digital Kingdom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze