22.06.23, 15:15
Tribute Dla Mistrzów Grilla. Kotlin rusza z kampanią i grillowym konkursem
Kotlin w kampanii „Tribute Dla Mistrzów Grilla” chce oddać hołd Polskim Mistrzom Grilla. Lekka i zabawna komunikacja marki, ma podkreślać znaczenie wspólnych spotkań przy grillu. Dodatkowo Kotlin organizuje konkurs.
Kampania Kotlin ma podkreślać, że Polacy to bez wątpliwości Mistrzowie Grilla. Komunikacja ma na celu oddanie im hołdu, zachęcając do wspólnego grillowania w gronie najbliższych, z wykorzystaniem produktów marki. Głównymi bohaterami kampanii jest sześciu Mistrzów Grillowania, przedstawionych na etykietach produktowych. Wśród nich odbiorcy zobaczą Władcę Płomieni, Asa Kiełbas, Turbomarynatora, Królową Żaru, Króla Kaszanki oraz Szaszłykowego Mistrza. Kotlin w swojej kampanii z humorem ma oddawać klimat, jaki towarzyszy podczas wspólnych spotkań przy grillu zaznaczając, że grillować może każdy.
W lipcu, marka startuje także z konkursem, którego celem jest nagranie krótkiego wideo nawiązującego do jednego z sześciu Mistrzów Grillowania. Autorzy najciekawszych filmików, zostaną nagrodzeni jedną z 50 bluz Kotlin, oraz rotatorem grillowym, stworzonym przez markę specjalnie na tę okazję. Finałem kampanii będzie materiał stworzony ze zwycięskich nagrań konkursowych.
Kampania Digital jest prowadzona za pośrednictwem VOD oraz social mediów, a także na nośnikach OOH. Za reżyserię spotu odpowiada Feeders i Andiamo, za etykiety – WRD. Media zakupił Starcom. Dodatkowe wsparcie reklamowe mają zapewniać standy grillowe w sklepach.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze