27.06.23, 08:30
Cho na Ż. Loteria marki Żywiec
Ruszyła nowa loteria marki Żywiec pod hasłem „Cho na Ż”, w której codziennie do wygrania są m.in. nagrody pieniężne w wysokości 10 tys. zł, bilety na koncerty Męskiego Grania oraz karty podarunkowe do wykorzystania w serwisie Allegro.pl.
„Cho na Ż” to loteria promocyjna, w której do codziennie do wygrania jest 10 tys. zł, bilety na koncerty Męskiego Grania, karty podarunkowe do wykorzystania w serwisie Allegro.pl oraz kody na zestawy pięciu wirtualnych Monet Allegro. W tym roku w loterii po raz pierwszy można wygrać bilety na dowolny koncert tegorocznej trasy Męskie Granie oraz na koncerty trasy 2024.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne piwo marki Żywiec (butelka lub puszka) posiadające kod pod kapslem lub zawleczką i zarejestrować kod na stronie marki lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca. Loteria trwa od 26 czerwca do 27 października 2023 r.
Loteria otrzyma duże wsparcie w punktach sprzedaży. Autorem konceptu i obsługą digital zajmuje się agencja Artegance. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Partnerem loterii już po raz trzeci jest Allegro Lokalnie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze