03.07.23, 14:00

Publicis Groupe rozwija strategiczny obszar Creative Commerce

Norbert Kałużny PG, fot.: materiały prasowe

Norbert Kałużny, obejmie nowo utworzone stanowisko Creative Commerce Strategy Directora w Publicis Groupe i będzie wspierał ekspertów agencji mediowych i kreatywnych Grupy w strategicznym planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań commerce’owych, budujących biznes klientów.

"Commerce jest dzisiaj wszechobecny, a jego nowatorskie wykorzystanie otwiera zupełnie nowe możliwości rozwoju dla przedsiębiorstw. Do znanych modeli biznesowych, wspieranych narzędziami analitycznymi, narzędziami do automatyzacji procesów marketingowych i optymalizacji sprzedaży online, wprowadzamy bardzo mocno warstwę kreatywności oraz innowacyjności. Będziemy tworzyć nowe, nieoczywiste doświadczenia i znajdować oraz wykorzystywać kolejne touchpointy zwiększające konwersję na sprzedaż. Tym samym będziemy w stanie jeszcze lepiej wykorzystać kompetencje zebrane w ramach Publicis Groupe do kreowania w pełni zintegrowanych rozwiązań omnichannel i do budowania biznesu Klientów. Cieszę się, że za rozwój w tym strategicznym dla nas obszarze, będzie odpowiadał manager, o tak szerokim i bogatym doświadczeniu, jakie posiada Norbert Kałużny" – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.

Norbert Kałużny jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. W tym czasiemzajmował się projektowaniem strategii komunikacji i zarządzaniem multidyscyplinarnymi projektami dla takich firm i marek jak PepsiCo, Lotte Wedel, Kompania Piwowarska, Sanofi, Coty czy Reckitt Benckiser. Przez ostatnie cztery lata pracował jako Media Strategy & Innovations Director w agencji mediowej Zenith.

"Dzięki danym i technologii każde doświadczenie konsumenta z marką może błyskawicznie stać się dzisiaj doświadczeniem commerce’owym. Od SMS-a do tweeta, od TikToka po spot telewizyjny, od wizyty w galerii handlowej po sesję w Metaverse, każda, często nawet niezamierzona interakcja z konsumentem, może prowadzić bezpośrednio do transakcji. Warto nie tylko zdawać sobie z tego sprawę, ale przede wszystkim umieć wykorzystać te okazje, korzystając z różnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. W naszej organizacji, działającej w modelu operacyjnym Power of One, proces integracji kluczowych kompetencji strategicznych, kreatywnych, mediowych i performance’owych jest zaawansowany, jak nigdzie indziej na rynku. I to jest ogromna szansa, by Creative Commerce zajął właściwe miejsce w strategiach biznesowych naszych Klientów" – dodaje Norbert Kałużny.

Norbert Kałużny będzie raportował do Jakuba Bielerzewskiego, dyrektora generalnego agencji marketingu efektywnościowego Performics i blisko współpracował z ekspertami wszystkich agencji i departamentów specjalistycznych Publicis Groupe.

Komentarze

Powiązane

16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
16.09.24, 09:28
| reklama & PR » informacje
Smakujemy z JemyJemy. Profi rusza z akcją akcja cashback zup JemyJemy
10 września br. ruszyła promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”.
16.09.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Performance Media zmienia się w Performance Group. Rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach, nową wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Rozszerza także portfolio oferowanych produktów i usług. Od tej pory agencja będzie działać pod nazwą Performance Group.
15.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami. Kampania marki Venus z udziałem influencerek
Trwa kampania reklamowa marki Venus z portfolio (Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
14.09.24, 12:28
| reklama & PR » informacje
Halowe Mistrzostwa w Kaufland. Kampania promująca pracę w logistyce
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
14.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kultowa gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency.
13.09.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Kia promuje w sieci i TV model Sportage
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.