03.07.23, 14:00
Publicis Groupe rozwija strategiczny obszar Creative Commerce
Norbert Kałużny, obejmie nowo utworzone stanowisko Creative Commerce Strategy Directora w Publicis Groupe i będzie wspierał ekspertów agencji mediowych i kreatywnych Grupy w strategicznym planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań commerce’owych, budujących biznes klientów.
"Commerce jest dzisiaj wszechobecny, a jego nowatorskie wykorzystanie otwiera zupełnie nowe możliwości rozwoju dla przedsiębiorstw. Do znanych modeli biznesowych, wspieranych narzędziami analitycznymi, narzędziami do automatyzacji procesów marketingowych i optymalizacji sprzedaży online, wprowadzamy bardzo mocno warstwę kreatywności oraz innowacyjności. Będziemy tworzyć nowe, nieoczywiste doświadczenia i znajdować oraz wykorzystywać kolejne touchpointy zwiększające konwersję na sprzedaż. Tym samym będziemy w stanie jeszcze lepiej wykorzystać kompetencje zebrane w ramach Publicis Groupe do kreowania w pełni zintegrowanych rozwiązań omnichannel i do budowania biznesu Klientów. Cieszę się, że za rozwój w tym strategicznym dla nas obszarze, będzie odpowiadał manager, o tak szerokim i bogatym doświadczeniu, jakie posiada Norbert Kałużny" – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.
Norbert Kałużny jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. W tym czasiemzajmował się projektowaniem strategii komunikacji i zarządzaniem multidyscyplinarnymi projektami dla takich firm i marek jak PepsiCo, Lotte Wedel, Kompania Piwowarska, Sanofi, Coty czy Reckitt Benckiser. Przez ostatnie cztery lata pracował jako Media Strategy & Innovations Director w agencji mediowej Zenith.
"Dzięki danym i technologii każde doświadczenie konsumenta z marką może błyskawicznie stać się dzisiaj doświadczeniem commerce’owym. Od SMS-a do tweeta, od TikToka po spot telewizyjny, od wizyty w galerii handlowej po sesję w Metaverse, każda, często nawet niezamierzona interakcja z konsumentem, może prowadzić bezpośrednio do transakcji. Warto nie tylko zdawać sobie z tego sprawę, ale przede wszystkim umieć wykorzystać te okazje, korzystając z różnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. W naszej organizacji, działającej w modelu operacyjnym Power of One, proces integracji kluczowych kompetencji strategicznych, kreatywnych, mediowych i performance’owych jest zaawansowany, jak nigdzie indziej na rynku. I to jest ogromna szansa, by Creative Commerce zajął właściwe miejsce w strategiach biznesowych naszych Klientów" – dodaje Norbert Kałużny.
Norbert Kałużny będzie raportował do Jakuba Bielerzewskiego, dyrektora generalnego agencji marketingu efektywnościowego Performics i blisko współpracował z ekspertami wszystkich agencji i departamentów specjalistycznych Publicis Groupe.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze