29.06.23, 18:00
L’Oréal Polska promuje w kampanii launchowej nowy produkt Maybelline
L’Oréal Polska ruszył w mediach cyfrowych z kampanią launchową produktu marki Maybelline New York. Działania potrwają do końca lipca br. W kampanii wykorzystywane są m.in. niestandardowe formaty reklamowe, np. InImage BrandAd, oferowany przez [m]spark.
L’Oréal wprowadza na polski rynek nowy produkt – innowacyjny podkład w pudrze o nazwie Super Stay 24h Hybrid Powder. Jego debiut wsparty jest kampanią digital, prowadzoną w kanałach takich jak YouTube, Meta, TikTok oraz Pinterest. W mediaplanie znalazła się również aplikacja Blix, a ważnym elementem działań ma być wykorzystanie niestandardowych formatów reklamowych, takich jak Social Native Ads (produkt z portfolio Plisty należącej do GroupM) czy InImage BrandAd oferowany przez [m]spark – platformę innowacji i akcelerator dla startupów z rynku MarTech współtworzony przez GroupM.
Format InImage BrandAd wykorzystuje technologię umożliwiająca skanowanie i rozpoznawanie obiektów na zdjęciach redakcyjnych za pomocą sztucznej inteligencji. Dodatkowo sczytywany jest tekst artykułu w celu zapewnienia hiprekontekstowego targetowania reklam, które wyświetlane są bezpośrednio na zdjęciach.
Kto odpowiada za kampanię Super Stay 24h Hybrid Powder?
Media na potrzeby kampanii Super Stay 24h Hybrid Powder zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Wavemaker, agencja mediowa GroupM. Za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby kampanii odpowiada agencja MullenLowe, za obszar influencerski - agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR.
Wavemaker współpracuje z L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od tego rok, po wygraniu kilkuetapowego przetargu na całościową obsługę budżetu tego marketera. Współpraca obejmuje cztery rynki: Polskę, Łotwę, Litwę i Estonię.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze