30.06.23, 11:34
Dziel się słońcem na pełen etat. Nietypowe nagrody w konkursie Lipton Ice Tea
Marka Lipton Ice Tea przygotowała letnią aktywację skierowaną do pokolenia Z. Kampania podejmuje temat prac sezonowych, które w okresie wakacyjnym są często koniecznym utrapieniem dla uczniów i studentów.
Lipton Ice Tea w myśl idei „wrzuć na luz, korzystaj z życia i dziel się słońcem” oferuje pięć niestandardowych alternatyw dla pracy sezonowej. Marka Lipton Ice Tea chce pokazać, że można odejść od schematów i w ramach konkursu „Dziel się słońcem na pełen etat” oferuje zupełnie nieoczywiste alternatywy. Dzięki nagrodom, zwycięzcy będą mogli poczuć się np. jak: analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie, recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie czy młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie.
Ambasadorami kampanii są: Sebastian ‘Czajnik’ Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj ‘Tyszka’ Tyszkiewicz, Michał ‘og.true.skate’ Sobczyk i Karolina Synowiec.
Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także out of home. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Feeders, sprzedażą mediów zajmuje się agencja Zenith, działania komunikacyjne prowadzone są przez agencję MSL Group.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze