30.06.23, 11:34

Dziel się słońcem na pełen etat. Nietypowe nagrody w konkursie Lipton Ice Tea

Zwiastun aktywacji Lipton Ice Tea, fot.: materiały prasowe

Marka Lipton Ice Tea przygotowała letnią aktywację skierowaną do pokolenia Z. Kampania podejmuje temat prac sezonowych, które w okresie wakacyjnym są często koniecznym utrapieniem dla uczniów i studentów.

Lipton Ice Tea w myśl idei „wrzuć na luz, korzystaj z życia i dziel się słońcem” oferuje pięć niestandardowych alternatyw dla pracy sezonowej. Marka Lipton Ice Tea chce pokazać, że można odejść od schematów i w ramach konkursu „Dziel się słońcem na pełen etat” oferuje zupełnie nieoczywiste alternatywy. Dzięki nagrodom, zwycięzcy będą mogli poczuć się np. jak: analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie, recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie czy młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie.

Ambasadorami kampanii są: Sebastian ‘Czajnik’ Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj ‘Tyszka’ Tyszkiewicz, Michał ‘og.true.skate’ Sobczyk i Karolina Synowiec.

Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także out of home. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Feeders, sprzedażą mediów zajmuje się agencja Zenith, działania komunikacyjne prowadzone są przez agencję MSL Group.

Komentarze

Powiązane

18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
18.03.25, 11:34
| reklama & PR » informacje
Hillside Beach Club klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Hillside Beach Club – luksusowym tureckim resortem na wybrzeżu Morza Egejskiego.
17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
16.03.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania edukacyjna o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zajęła się strategią, kreacją i realizacją materiałów związanych z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania uwzględniają 15- i 30-sekundowe spoty TV.
15.03.25, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Poniatowska w Papaya Roster
Natalia Poniatowska, artystka specjalizująca się w fotografii artystycznej, dokumentalnej i komercyjnej, dołączyła do grona 39 twórczyń i twórców reprezentowanych przez impresariat Papaya Roster.
14.03.25, 23:45
| reklama & PR » informacje
Harmonia – Twoja bezpieczna przystań. Podcast Grupy LUX MED
LUX MED stworzył nowy podcast edukacyjny o nawie „Harmonia – Twoja bezpieczna przystań”. Podcast jest już dostępny na platformach YouTube i Spotify.
14.03.25, 14:45
| reklama & PR |
Z małą pomocą Rankomatu. Nowa platforma komunikacyjna serwisu
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. 
14.03.25, 11:45
| reklama & PR |
Initiative zwycięża w przetargu będzie odpowiadać za media marki Reeva
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) zwyciężyła w przetargu marki Reeva i przejmie pełną odpowiedzialność za jej strategię mediową.
14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.