14.07.23, 09:11

Powiślańska Fundacja Społeczna rusza z kampanią wśród streamerów platformy Twitch

Klatka z transmisji streamera Opeh, fot.: materiały prasowe

Wakacje to czas na beztroską zabawę. Niestety wiele dzieci z warszawskiego Powiśla nie ma szansy tego doświadczyć. Powiślańska Fundacja Społeczna wspierana przez Plej i inStreamly ruszyła ze zbiórką na obozy letnie dla swoich podopiecznych. Trwa kampania wśród streamerów. 

Dzieci z warszawskiego Powiśla nabywają w domu umiejętności, których nie mają ich rówieśnicy. Wiedzą, jak kamuflować ubóstwo, zastygać w bezruchu ze strachu przed agresją, czy radzić sobie z alkoholizmem dorosłych. Jednak codzienność dziecka nie powinna być niczym gra survivalowa. Wakacje to czas na beztroskę. Dlatego Powiślańska Fundacja Społeczna ruszyła ze zbiórką na obozy letnie dla swoich podopiecznych.

„Od początku istnienia Powiślańskiej Fundacji Społecznej, czyli ponad 30 lat, co roku organizujemy obozy letnie dla naszych podopiecznych. Dla wielu dzieci to jedyna okazja, żeby wyjechać latem z miasta. Jest to też czas, w którym odrywają się od szarej codzienności, otrzymują wsparcie psychologiczne i wreszcie nie czują się gorsze od rówieśników. Obserwując przez lata, jak te wyjazdy są ważne dla dzieci i jak wiele im dają, jesteśmy zdeterminowani, by kontynuować tę pracę, mimo rosnących w zastraszającym tempie kosztów. Dlatego zdecydowaliśmy się poprosić o pomoc, otwierając zbiórkę” – mówi Anna Gierałtowska, prezeska Powiślańskiej Fundacji Społecznej.

Powiślańska Fundacja Społeczna we współpracy z Plej oraz inStreamly zaczęła promować zbiórkę także poprzez streamerów. Do jej uruchomienia organizacje wykorzystały technologię Poll Mechanism, pozwalającą na żywo wyświetlać interaktywne komunikaty.

„Z Powiślańską Fundacją Społeczną współpracujemy już od 2017 r. i chętnie wspieramy jej podopiecznych. W przeszłości mieliśmy już podobne kampanie, np. „Mam tylko 1% szans na zostanie strażakiem”, gdzie zachęcaliśmy do przekazania 1% podatku na fundację i wskazywaliśmy, że bez pomocy dzieci z dysfunkcyjnych, marginalizowanych rodzin mogą mieć minimalne szanse na normalne życie. Tym razem spróbowaliśmy nowego kanału komunikacyjnego – Twitcha i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Zaangażowanie streamerów i liczba wyświetleń przerosły nasze oczekiwania” – mówi Damian Jemioło, PR&Marketing manager w Plej.

W trakcie streamu widzom (i samemu twórcy) wyświetla się komunikat, w którym mogą głosować na postacie reprezentujące podopiecznych fundacji, a następnie otrzymują misję, np. zapewnienia śpiwora 10-letniej Ani na letni obóz. Za pomocą głosowania na czacie widzowie interaktywnie sterują historią Ani.

Kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej, pojawiła się już w transmisjach 643 streamerów. Interaktywne komunikaty podczas swoich transmisji wyświetlał też m.in. szósty największy polski streamer na Twitchu – Rybson, a także inni czołowi polscy twórcy, jak Arquel, Navcia i Diables. Kampania potrwa do 23 lipca 2023 r.

Komentarze

Powiązane

20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
20.03.25, 07:00
| reklama & PR |
Dorota Szelągowska nową twarzą marki Dyson
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
20.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gut dołącza do Aleph Polska
Marcin Gut dołączył do polskiego oddziału Aleph Group, obejmując stanowisko Client Partner Sales Lead. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój biznesowy rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na polskim rynku.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
19.03.25, 16:00
| reklama & PR |
Deante nawiązuje współpracę z OKK! PR
W lutym br., Deante, producent armatury łazienkowej i kuchennej, rozpoczął współpracę z warszawską agencją OKK! PR.
19.03.25, 12:32
| reklama & PR |
Rusza VI edycja kampanii Porozmawiajmy szczerze o otyłości
Rozpoczęła się szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, realizowanej w tym roku pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym aktywności online, w mediach społecznościowych, kinach, radiu, na nośnikach DOOH oraz w ramach akcji ambientowej.
19.03.25, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Marciniak dołącza do Live Age jako Senior Event Creative
Agencja komunikacji live „Live Age” rozszerza swój zespół. Dołączyła do niego Monika Marciniak, obejmując stanowisko Senior Event Creative. Marciniak to specjalistka z wieloletnim stażem w branży.
18.03.25, 20:39
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.