14.07.23, 09:11
Powiślańska Fundacja Społeczna rusza z kampanią wśród streamerów platformy Twitch
Wakacje to czas na beztroską zabawę. Niestety wiele dzieci z warszawskiego Powiśla nie ma szansy tego doświadczyć. Powiślańska Fundacja Społeczna wspierana przez Plej i inStreamly ruszyła ze zbiórką na obozy letnie dla swoich podopiecznych. Trwa kampania wśród streamerów.
Dzieci z warszawskiego Powiśla nabywają w domu umiejętności, których nie mają ich rówieśnicy. Wiedzą, jak kamuflować ubóstwo, zastygać w bezruchu ze strachu przed agresją, czy radzić sobie z alkoholizmem dorosłych. Jednak codzienność dziecka nie powinna być niczym gra survivalowa. Wakacje to czas na beztroskę. Dlatego Powiślańska Fundacja Społeczna ruszyła ze zbiórką na obozy letnie dla swoich podopiecznych.
„Od początku istnienia Powiślańskiej Fundacji Społecznej, czyli ponad 30 lat, co roku organizujemy obozy letnie dla naszych podopiecznych. Dla wielu dzieci to jedyna okazja, żeby wyjechać latem z miasta. Jest to też czas, w którym odrywają się od szarej codzienności, otrzymują wsparcie psychologiczne i wreszcie nie czują się gorsze od rówieśników. Obserwując przez lata, jak te wyjazdy są ważne dla dzieci i jak wiele im dają, jesteśmy zdeterminowani, by kontynuować tę pracę, mimo rosnących w zastraszającym tempie kosztów. Dlatego zdecydowaliśmy się poprosić o pomoc, otwierając zbiórkę” – mówi Anna Gierałtowska, prezeska Powiślańskiej Fundacji Społecznej.
Powiślańska Fundacja Społeczna we współpracy z Plej oraz inStreamly zaczęła promować zbiórkę także poprzez streamerów. Do jej uruchomienia organizacje wykorzystały technologię Poll Mechanism, pozwalającą na żywo wyświetlać interaktywne komunikaty.
„Z Powiślańską Fundacją Społeczną współpracujemy już od 2017 r. i chętnie wspieramy jej podopiecznych. W przeszłości mieliśmy już podobne kampanie, np. „Mam tylko 1% szans na zostanie strażakiem”, gdzie zachęcaliśmy do przekazania 1% podatku na fundację i wskazywaliśmy, że bez pomocy dzieci z dysfunkcyjnych, marginalizowanych rodzin mogą mieć minimalne szanse na normalne życie. Tym razem spróbowaliśmy nowego kanału komunikacyjnego – Twitcha i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Zaangażowanie streamerów i liczba wyświetleń przerosły nasze oczekiwania” – mówi Damian Jemioło, PR&Marketing manager w Plej.
W trakcie streamu widzom (i samemu twórcy) wyświetla się komunikat, w którym mogą głosować na postacie reprezentujące podopiecznych fundacji, a następnie otrzymują misję, np. zapewnienia śpiwora 10-letniej Ani na letni obóz. Za pomocą głosowania na czacie widzowie interaktywnie sterują historią Ani.
Kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej, pojawiła się już w transmisjach 643 streamerów. Interaktywne komunikaty podczas swoich transmisji wyświetlał też m.in. szósty największy polski streamer na Twitchu – Rybson, a także inni czołowi polscy twórcy, jak Arquel, Navcia i Diables. Kampania potrwa do 23 lipca 2023 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze