21.07.23, 06:30

Bezpieczna jazda pod okiem profesjonalistów. Kaufland drugi rok z rzędu sponsorem Speed Games

Strefa Świeżości Kaufland na Speed Games, fot.: materiały prasowe

Speed Games to wydarzenie zorganizowane z inicjatywy kierowcy rajdowego, Kuby Przygońskiego. Popularni twórcy internetowi pod okiem profesjonalistów będą szlifować umiejętności bezpiecznej jazdy. Promować ją będzie także sieć sklepów spożywczych Kaufland, która po raz drugi rok z rzędu została jednym ze sponsorów Speed Games.

W tym roku na najnowszą edycję Speed Games składają się cztery wydarzenia w różnych zakątkach naszego kraju. Po zawodach na Torze Słomczyn (27-28 maja) i na Torze Bemowo (24-25 czerwca) przyszedł czas na Tor Kielce (22-23 lipca), a następnie na Tor Poznań (23-24 września). Do tej pory w wyścigach zmierzyły się osobistości Internetu i telewizji, takie jak m.in.: Sebastian Fabijański, Mikołaj Roznerski, Adam Zdrójkowski, Karolina Pisarek, Poczciwy Krzychu, Murcix i wielu innych. Gwiazdy wezmą udział również w kolejnych odsłonach Speed Games w Kielcach i Poznaniu.  

W tym roku cykl wydarzeń połączony jest z Driftingowymi Mistrzostwami Polski, w których ścigają się profesjonalni drifterzy. Oficjalnym sponsorem Speed Games 2023 został Kaufland, który wspiera wydarzenie kolejny rok z rzędu.

W tym roku Kaufland przygotował dla wszystkich uczestników specjalną Strefę Świeżości, w której można zrelaksować się na leżakach, popijając owocowe lemoniady i smoothie. Poza tym odwiedzający stoisko sieci mogą skorzystać z wielu atrakcji dla całych rodzin, takich jak wyścigi zdalnie sterowanych samochodów czy też gra w owocowe kółko i krzyżyk.

Wydarzenia z cyklu Speed Games 2023 są transmitowane w telewizji Eleven Sport oraz w mediach społecznościowych na profilach organizatorów, partnerów i uczestników. Podczas eventów na Torze Kielce i Torze Poznań dla obserwujących profil Kaufland na Instagramie będzie dostępna relacja, którą dla sieci przeprowadzi influencer motoryzacyjny – Poczciwy Krzychu.

Komentarze

Powiązane

13.12.24, 06:00
| reklama & PR » informacje
BMW Motorrad wybiera Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w mediach społecznościowych marki BMW Motorrad.
12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.