28.07.23, 21:00

Dziel się słońcem na pełen etat. Ponad 20 tys. osób aplikowało do konkursu Lipton Ice Tea

Infografika konkursu Lipton ice tea, fot.; materiały prasowe

W połowie lipca br. zakończyła się kampania „Dziel się słońcem na pełen etat” prowadzona przez markę Lipton Ice Tea. Głównym elementem aktywacji podejmującej temat prac sezonowych były oferty konkursowe umieszczone na portalu Pracuj.pl. Proponowały one pięć niestandardowych alternatyw dla pracy sezonowej.

Aktywacja konkursowa przeprowadzona przez markę Lipton Ice Tea proponowała uczniom i studentom pięć nieoczywistych ofert, które mogły stać się alternatywą dla pracy sezonowej. Czas na zgłaszanie chęci udziału w konkursie zakończył się 17 lipca. Zainteresowanie konkursem pozwoliło na osiągnięcie rekordu odsłon ofert, a także zgłoszeń na portalu Pracuj.pl. W przeciągu trzech tygodni użytkownicy wygenerowali łącznie prawie 195 tys. odsłon ogłoszeń, a do konkursu aplikowało ponad 20 tys. osób.

Oferty „pracy” powstały w odpowiedzi na wyniki badania przeprowadzonego przez markę na temat podejścia Gen Z do prac sezonowych i ich potrzeb. „Lipton Ice Tea to brand, który pokazuje, że warto czasem wrzucić na luz i żyć z przymrużeniem oka. Kampanią „Dziel się słońcem na pełen etat” chcieliśmy udowodnić, że takie podejście jest możliwe nawet w kontekście pracy. Znajomość naszej grupy docelowej i jej potrzeb pozwoliło nam w kreatywny sposób trafić w jej zainteresowania, a jednocześnie naturalnie pokazać markę. Wierzyliśmy, że oferty wzbudzą zainteresowanie, jednak liczba zgłoszeń przerosła nasze oczekiwania” – mówi Kamil Andrzejewski, Senior Brand Manager Lipton Ice Tea.

Aktywacja została przeprowadzona w okresie od 26 czerwca do 17 lipca i wspierana była działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także out of home. Ambasadorami kampanii byli: Sebastian ‘Czajnik’ Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj ‘Tyszka’ Tyszkiewicz, Michał ‘og.true.skate’ Sobczyk i Karolina Synowiec.

Kto odpowiadał za kampanię Lipton Ice Tea?

Koncept kreatywny stworzyła agencja Feeders, za sprzedaż mediów odpowiada agencja Zenith, działania komunikacyjne prowadzone są przez agencję MSL Group a koordynacja przez agencję Ewesa.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 12:32
| reklama & PR |
Rusza VI edycja kampanii Porozmawiajmy szczerze o otyłości
Rozpoczęła się szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, realizowanej w tym roku pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym aktywności online, w mediach społecznościowych, kinach, radiu, na nośnikach DOOH oraz w ramach akcji ambientowej.
19.03.25, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Marciniak dołącza do Live Age jako Senior Event Creative
Agencja komunikacji live „Live Age” rozszerza swój zespół. Dołączyła do niego Monika Marciniak, obejmując stanowisko Senior Event Creative. Marciniak to specjalistka z wieloletnim stażem w branży.
18.03.25, 20:39
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
18.03.25, 11:34
| reklama & PR » informacje
Hillside Beach Club klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Hillside Beach Club – luksusowym tureckim resortem na wybrzeżu Morza Egejskiego.
17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
16.03.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania edukacyjna o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zajęła się strategią, kreacją i realizacją materiałów związanych z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania uwzględniają 15- i 30-sekundowe spoty TV.
15.03.25, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Poniatowska w Papaya Roster
Natalia Poniatowska, artystka specjalizująca się w fotografii artystycznej, dokumentalnej i komercyjnej, dołączyła do grona 39 twórczyń i twórców reprezentowanych przez impresariat Papaya Roster.
14.03.25, 23:45
| reklama & PR » informacje
Harmonia – Twoja bezpieczna przystań. Podcast Grupy LUX MED
LUX MED stworzył nowy podcast edukacyjny o nawie „Harmonia – Twoja bezpieczna przystań”. Podcast jest już dostępny na platformach YouTube i Spotify.
14.03.25, 14:45
| reklama & PR |
Z małą pomocą Rankomatu. Nowa platforma komunikacyjna serwisu
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.