04.08.23, 19:20

BLIK wspiera edukację z zakresu cyberbezpieczeństwa

Plakat kampanii BLIK, fot.: materiały prasowe

Po raz kolejny uczestnicy BLIKOMANII wsparli projekty edukacyjne realizowane przez Fundację Uniwersytet Dzieci. Dzięki tym inicjatywom ok. 8 tys. dorosłych i prawie 119 tys. dzieci wzięło udział w lekcjach i webinarach dotyczących, m.in. bezpieczeństwa w sieci.

Na każdym kroku dzieci oraz dorośli mają styczność z internetem. Wszyscy w sieci spędzają dużo czasu, szczególnie młode pokolenia. Bycie online wiąże się jednak z wieloma niebezpieczeństwami, o których łatwo zapomnieć. W związku z tym, BLIK po raz kolejny został partnerem programów Fundacji Uniwersytet Dzieci „Ja w Internecie. Jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci” i “Dziecko z Pasją”. Dzięki działaniom realizowanym w ramach tych programów, dzieci wraz z nauczycielami realizują m.in. lekcje w oparciu o różnorodne scenariusze - poznają podstawowe mechanizmy odpowiedzialne za zachowania w Internecie, uczą się jak reagować, jeśli zostaną ofiarą lub świadkiem cyberprzemocy, poznają różnicę pomiędzy hejtem, a konstruktywną krytyką, dowiadują się, jak dbać o swój wizerunek w Internecie i wiele innych.

"Internet to nieocenione narzędzie, którego wszyscy używamy. Jednak oprócz wielu pozytywów, ważne jest także zdawanie sobie sprawy, że to także pewne zagrożenia. Każdy z nas spędza w sieci wiele czasu, co niestety jest wykorzystywane przez cyberprzestępców. Dlatego ważne jest, by od najmłodszych lat edukować ich jak bezpiecznie poruszać się po świecie online. Współpracujemy z Fundacją Uniwersytet Dzieci, aby właśnie poprzez projekty zwiększyć ich świadomość na temat cyberbezpieczeństwa. Chcemy pomóc młodym użytkownikom zrozumieć ryzyko i uczyć właściwych zachowań online, aby i oni mogli edukować w tym zakresie swoich najbliższych" – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w BLIKU.

Działania skierowane są zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Przykład odpowiedniego zachowania w internecie płynie z góry, dlatego też projekty zorientowane są także na nauczycieli, którzy są edukowani w zakresie cyberbezpieczeństwa. W ciągu trzech lat Fundacja Uniwersytet Dzieci pomogła swoimi programami około 7,9 tys. dyrektorom, rodzicom i nauczycielom oraz prawie 119 tys. uczniom. Fundacja cały czas rozszerza swoją sieć oraz aktywnie działa w zakresie edukacji młodego pokolenia.

"Współpracując z BLIKIEM, Fundacja Uniwersytet Dzieci już po raz kolejny może rozwijać dziecięce pasje i talenty w tysiącach szkół w całej Polsce. Dzięki otrzymanemu wsparciu zarówno dzieci, jak i dorośli ponownie mają szansę na zdobywanie wiedzy w innowacyjny i angażujący sposób. Dziękujemy BLIKOWI oraz jego użytkownikom za wsparcie programów, dzięki którym wspólnie zmieniamy polską edukację na lepsze" – mówi Bogusława Łuka, Prezes Fundacji Uniwersytet Dzieci.

BLIK aktywnie angażuje się w działania na rzecz edukacji z zakresu cyberbezpieczeństwa. Od lat wspiera programy i inicjatywy społeczne, których celem jest kształtowanie prawidłowych postaw w sieci oraz wzmocnienie ochrony użytkowników internetu. Spółka współpracuje z Policją, samorządami oraz organizacjami pozarządowymi. Dodatkowo prowadzi także własne cykle poradników na temat bezpieczeństwa w internecie, które zamieszane są w kanałach społecznościowych i na stronie internetowej BLIK.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.