27.08.23, 21:20

Nowa kampania serwisu the:protocol zachęca specjalistów IT do zmiany pracy na swoich warunkach

Kampania "zmień prace. a nie swoje warunki."
fot.: materiały prasowe

the:protocol zachęca do zmiany pracy zamiast zmiany swoich warunków. Platforma rekrutacyjna rozpoczęła dużą kampanię wizerunkową.

Osom Studios i ilustrator Morgan Lechat przygotowali ilustracje do animacji i reklam. Kampania the:protocol będzie emitowana w mediach społecznościowych i sieci reklamowej Google. Z kolei kampania na nośnikach zewnętrznych ruszy w drugiej połowie sierpnia i będzie wzmacniać przekaz „Zmień prace, a nie swoje warunki”.

"Zależało nam na tym, aby w warstwie wizualnej kampanii umocnić dotychczasową identyfikację the:protocol, ale poszukać świeżych haseł i nieoczywistych miejsc promocji. Rozpoczynamy nieszablonowo – w okresie wakacyjnym. Taki moment startu wynika z głębokiego zrozumienia naszych użytkowników. Dla specjalistów IT wakacje to często czas m.in. refleksji nad work-life balance, a także docenienia pracy zdalnej czy projektów, które pozwalają wracać z urlopu z chęciami do działania" – wyjaśnia Paulina Berska, brand managerka the:protocol.

Nowy claim marki to "the:protocol - konkretne oferty pracy. Konkretnie dla branży IT". W 2021 r. the:protocol zaoferował, m.in. operowanie konkretami w ofertach pracy. "Niedawno świętowaliśmy dwa lata funkcjonowania the:protocol, a rozpoczynająca się właśnie kampania jest największą zasięgowo od początku jego powstania. Cieszymy się, że obecne działania konsekwentnie budują wizerunek the:protocol jako miejsca, w którym profesjonaliści znajdują przede wszystkim wartościowe informacje, pozwalające im świadomie modelować swoją ścieżkę zawodową" – dodaje Paulina Berska.

Kampania ruszyła 1 sierpnia i potrwa do października 2023 r. Osom Studios odpowiada za pomysł kreatywny i jego realizację w zakresie opracowania serii animacji do kampanii (zrealizowanych we współpracy z Pigeon Studio), formatów reklamowych i współpracy z influencerami.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.