10.08.23, 13:56
Kolejna odsłona kampanii Provident Polska przygotowana przez MullenLowe Warsaw
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident Polska, przygotowana przez MullenLowe Warsaw.
Spoty kampanii „Mam plan” zostały przygotowane w dwóch wersjach: oglądamy historie dwóch par, które realizują w Providencie identyczny plan na superformę, ale robią to na dwa różne sposoby. Młodsi są zachwyceni, że mogą szybko i łatwo wziąć pożyczkę online, natomiast starsi cieszą się z wygody, jaką zapewnia im spotkanie z doradcą.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat. Działania reklamowe objęły telewizję oraz internet.
Komentarze