16.08.23, 16:30

Space Cat Industries wygrywa obsługę OLX na TikToku

Banner współpracy Olx x TikTok, fot.: materiały prasowe

W wyniku przetargu, agencja Space Cat Industries wiąże się długoterminowym kontraktem z OLX Polska, obejmującym komunikację marki na platformie TikTok. Agencja odpowiedzialna jest za strategię, kreację oraz relacje z twórcami.

OLX Polska prowadzi profil na TikToku od listopada 2022 roku. Do momentu nawiązania współpracy z agencją SpaceCat Industries treści na profilu OLX na TikToku był połączeniem przeformatowań z kampanii 360 oraz fragmentów materiałów w ramach cyklu "Strefa testów" na YouTube z udziałem Emilii Królikowskiej. Okazjonalnie wykorzystywane były również trendy typowe dla platformy.

"Kluczowe dla nas było znalezienie nowego, efektywnego formatu na profil na TikToku, głównie poprzez właściwy dobór ambasadorów. Komunikacja naszej marki zawsze budowana jest z dystansem i opiera się na swobodnym porozumieniu z użytkownikiem. Społeczność TikToka, zwłaszcza jej młodsza część, doskonale to rozumie. Agencja Space Cat Industries dostrzega niuanse tej platformy i odpowiednio dobrała zarówno twórców, jak i rodzaj treści, które dobrze rezonują wśród użytkowników TikToka" - mówi Magda Mróz, OLX.

Współpraca między OLX a agencją Space Cat Industries oparta jest o koordynację działań na platformie TikTok pomiędzy marką a jej ambasadorami - Krystianem Stasiewiczem i Klaudią Kuriatą. Zaangażowani twórcy to rozpoznawalni TikTokerzy - oboje zgromadzili na swoich profilach po ponad milion fanów. Krystian jest specjalistą od treści komediowych, który wciela się w różne role. Z kolei Klaudia to żywiołowa dziewczyna, która jest zawsze na bieżąco z trendami na platformie. Jej zapał i niebanalne poczucie humoru przyciągają uwagę użytkowników, co ma świetnie łączyć się z tonalnością komunikacji OLX.

"Kris i Klaudia tworzą na profilu OLX niezastąpiony duet, przygotowując treści o zróżnicowanym charakterze, z uwzględnieniem typu contentu, w którym czują się najlepiej. Z naszego doświadczenia wynika, że odpowiedni dobór twórców do marki to już połowa sukcesu. I w tym obszarze się specjalizujemy. Co widać po zaangażowaniu na profilu OLX na TikTok" - mówi Roman Terelak ze Space Cat Industries.

Do zadań agencji należy nadzór nad procesem tworzeniem treści na profil OLX, począwszy od scenariuszy, przez koordynację nagrań i montaż, po ewentualną postprodukcję.

@olx.polska Jak fachowiec, to tylko z OLX 🤩 #OLX #OLXPolska #OLXusługi ♬ dźwięk oryginalny - OLX Polska
@olx.polska Daj drugie życie ubraniom, które… same się o to proszą 🤪 #olx #OLXPolska #PrzesyłkiOLX ♬ dźwięk oryginalny - OLX Polska

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Radosław Tarczyński przeszedł z Eskimi do Veovee
Na początku kwietnia br. do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński i objąłnowo utworzone stanowisko Businness Development Directora.
24.05.24, 17:35
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Lubella promuje makarony
Lubella ruszyła z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest otwarcie paczki makaronu Lubella. 
24.05.24, 13:18
| reklama & PR » ludzie
Karolina Migdał-Koleśnikow awansowała w Walter Herz
Firma doradcza Walter Herz awansowała Karolinę Migdał-Koleśnikow w zespole Marketingu i Sprzedaży na stanowisko Sales & Marketing Director.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy