22.08.23, 16:30
Martini i Big Picture ponownie razem
Do grona klientów lifestyle’owych obsługiwanych przez Big Picture powróciło Martini – brand należący do firmy Bacardi-Martini. Od kwietnia 2023 roku agencja ponownie odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę PR marki, w tym opracowanie i realizację strategii komunikacji oraz działań z okazji jubileuszu 160-lecia powstania Martini.
Martini ponowienie wybrało Big Picture do obsługi działań komunikacyjnych. Marka wróciła pod skrzydła agencji w kwietniu br., który jest dla Martini szczególny – w 2023 r. włoski brand obchodzi 160-lecie swojego istnienia. Celebracji okrągłej rocznicy towarzyszy kampania „160 Years of Great Taste” [160 Lat Doskonałego Smaku]. Za komunikację jubileuszu, w tym współorganizację urodzinowego wydarzenia w Warszawie, odpowiedzialna jest agencja Big Picture.
Działania PR dla Martini prowadzi zespół lifestyle – Klaudia Lis, Contributing Senior PR Consultant, Emilia Lakhwani, PR Consultant i Martyna Dałkowska, Junior PR Consultant, pod kierunkiem Moniki Roth, Head of Lifestyle Communications.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze