23.08.23, 10:40

WeNet ponownie kieruje kampanię do małych i średnich firm

Kampania WeNet, fot.: materiały prasowe

23 sierpnia br. ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej digitalowej kampanii wizerunkowej marki WeNet. W kampanii, której główne działania odbędą się online, ponownie można zobaczyć sportowca Roberta Korzeniowskiego. Szeroko zakrojone działania promocyjne obejmą m.in. największe ogólnopolskie portale internetowe i media społecznościowe.

WeNet ponownie przekaz swojej kampanii kieruje do małych i średnich przedsiębiorców, edukując ich, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci oraz rozwijać swoje firmy w oparciu o nowoczesne technologie. Kampania została oparta na historiach sukcesów bohaterów, którymi są: właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – wielokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale tak-że przedsiębiorca, któremu WeNet pomógł przenieść i rozwinąć jego biznes w sieci.

Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP i możliwościach rozwoju biznesu w Internecie. Chcemy wspierać naszych klientów na każdym etapie rozwoju, stąd podkreślamy unikatową rolę doradcy internetowego (…)” - mówi Katarzyna Jezierska, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu WeNet.

Kampania promocyjna potrwa od 23 sierpnia 2023 r. do końca października br. Wszystkie działania odbędą się w Internecie i obejmą formaty search, display, content i mailingi. Komunikacja będzie prowadzona w ogólnopolskich portalach internetowych oraz mediach społecznościowych w tym w Google oraz w serwisie YouTube i Facebook. Za stworzenie koncepcji kreatywnej odpowiada Change, zaś za dodatkowe wsparcie kreatywne w online oraz planowanie i zakup mediów agencja Sales&More.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.