23.08.23, 10:40
WeNet ponownie kieruje kampanię do małych i średnich firm
23 sierpnia br. ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej digitalowej kampanii wizerunkowej marki WeNet. W kampanii, której główne działania odbędą się online, ponownie można zobaczyć sportowca Roberta Korzeniowskiego. Szeroko zakrojone działania promocyjne obejmą m.in. największe ogólnopolskie portale internetowe i media społecznościowe.
WeNet ponownie przekaz swojej kampanii kieruje do małych i średnich przedsiębiorców, edukując ich, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci oraz rozwijać swoje firmy w oparciu o nowoczesne technologie. Kampania została oparta na historiach sukcesów bohaterów, którymi są: właścicielka cukierni oraz Robert Korzeniowski – wielokrotny mistrz olimpijski, sportowiec, ale tak-że przedsiębiorca, któremu WeNet pomógł przenieść i rozwinąć jego biznes w sieci.
„Celem naszej kampanii jest poinformowanie odbiorców o głównych korzyściach oferty WeNet dla firm z sektora MŚP i możliwościach rozwoju biznesu w Internecie. Chcemy wspierać naszych klientów na każdym etapie rozwoju, stąd podkreślamy unikatową rolę doradcy internetowego (…)” - mówi Katarzyna Jezierska, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu WeNet.
Kampania promocyjna potrwa od 23 sierpnia 2023 r. do końca października br. Wszystkie działania odbędą się w Internecie i obejmą formaty search, display, content i mailingi. Komunikacja będzie prowadzona w ogólnopolskich portalach internetowych oraz mediach społecznościowych w tym w Google oraz w serwisie YouTube i Facebook. Za stworzenie koncepcji kreatywnej odpowiada Change, zaś za dodatkowe wsparcie kreatywne w online oraz planowanie i zakup mediów agencja Sales&More.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze