24.08.23, 18:45
STS opracował nową platformę komunikacji. Startuje z kampanią
STS, bukmacher działający w Polsce, wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.
STS rozpoczyna działania marketingowe, w ramach nowej platformy komunikacyjnej, dostarczając tym samym kibicom dopiero wchodzącym w świat zakładów bukmacherskich narzędzi takich jak np.: promocje, wysokie kursy, gry free-2-play czy STS TV, by ci mogli w lepszy sposób obstawiać wyniki sportowych zmagań. Sposób ten ma dwa wymiary – jeden, w którym doradcą nie są emocje oraz drugi, który podpowiada, jak w sprytny sposób monetyzować swoją wiedzę i wykorzystać w tym celu narzędzia oferowane przez STS.
Częścią kampanii 360 marki są cztery spoty: wizerunkowy, sponsorski oraz produktowe. Powstały w oparciu o insight, który zakłada, że każdy kibic ma swoją ulubioną drużynę lub zawodnika.
“Przez ostatnie lata skutecznie pokazywaliśmy, że dzięki posiadanej wiedzy sportowej oraz odpowiednim narzędziom dostarczanym przez STS, jest się gotowym, by wygrywać. Teraz idziemy krok dalej. W najnowszej kampanii przedstawiamy graczy jako osoby, które kochają sport. A jednocześnie wiedzą, że aby wygrać nie należy kierować się wyłącznie emocjami. Miłość do sportu i mądra gra uzupełniają się. Pokazujemy, że racjonalne myślenie w sporcie jest równie ważne, co w codziennym życiu. Dlatego zachęcamy kibiców sportowych do mądrej, rozważnej gry” – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w Grupie STS.
Kampania ruszyła 24 sierpnia br. Swoim zasięgiem obejmie największe portale internetowe, w tym platformy społecznościowe, VOD oraz telewizję. W ramach działań marketingowych powstały spoty 30-sekundowe, wersje 15-sekundowe oraz formaty displayowe na potrzeby działań online. Komunikacja obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono również na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Pomysły, za zakup telewizji dom mediowy Zenith. Spoty zostały przygotowane przez dom produkcyjny Szut Szut Studio, ich reżyserem jest Bartosz Dombrowski.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze