16.09.23, 15:29

Cyberbezpieczeństwo w najnowszej kampanii Google od 180heartbeats + Jung v Matt

Plakat kampanii o cyberbezpieczeństwie w sieci, fot.: materiały prasowe

Zapewnienie bezpieczeństwa w sieci stało się kwestią kluczową dla każdego internauty. W odpowiedzi na te potrzeby Google stworzyło kampanię edukacyjną we współpracy z agencją kreatywną 180heartbeats + Jung v Matt.

W ramach kampanii agencja zrealizowała wraz z Michałem Kluskiem z Shootme Visual Artists cykl czterech fotografii przedstawiających codzienne sytuacje, w których każdy z nas może spotkać się z zagrożeniami w sieci.

"Wyszliśmy od idei zestawienia powszechnych, codziennych czynności z zadaniami, którymi na co dzień zajmuje się Google. Kiedy my poświęcamy swój czas na codzienne obowiązki - Google w tym samym momencie dba o nasze bezpieczeństwo w sieci. W stworzonych przez nas kreacjach pokazaliśmy scenariusze zaczerpnięte z życia, tak aby zachęcić użytkownika do wybierania różnych narzędzi od Google zwiększających bezpieczeństwo w sieci" - komentuje Katarzyna Czarnecka, Business Director w 180heartbeats + Jung v Matt.

W ramach kampanii specjaliści z Google we współpracy z agencją 180, przygotowali również specjalne audycje radiowe, w których dzielą się cennymi wskazówkami i praktycznymi poradami z zakresu cyberbezpieczeństwa. Agencja 180heartbeats + Jung v Matt była odpowiedzialna za strategię kampanii, jej kreację oraz przygotowanie formatów digitalowych i OOH. Za produkcję odpowiada Shootme Visual Artist, media zaplanował Media Futures Group / EssenceMediacom.

Komentarze

Powiązane

22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
22.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
22.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Reto w najnowszej kampanii marki Desperados
Marka Desperados w swojej komunikacji zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Bohaterem tegorocznej kampanii marki jest Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.
21.04.24, 18:50
| reklama & PR » informacje
Loteria Sephora Polska dla członków Klubu Sephora UNLIMITED. Do wygrania 2500 nagród natychmiastowych
Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną na 25. urodziny sieci sklepów Sephora Polska, która potrwa do 28 kwietnia br. 
21.04.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, firma działająca w obszarze rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
20.04.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Przyjaźń od kuchni. Kampania McDonald’s
Marka McDonald’s ruszyła z kampanią „McDonald’s. Przyjaźń od kuchni”. Projekt ma pokazać, że w pracy również jest miejsce na budowanie trwałych relacji. 
20.04.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Magda Mołek ambasadorką gamy Neovadiol od Vichy
Magda Mołek, znana jako ceniona dziennikarka i osobowość medialna, niedawno podjęła nową rolę jako ambasadorka linii kosmetyków NEOVADIOL od VICHY. Marka ta, poprzez kampanię „Ja się dopiero rozkręcam!” wspiera dojrzałe kobiety, pokazując, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości. 
19.04.24, 18:55
| reklama & PR » informacje
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay
Gama filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay ogłosiła, że Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy