06.09.23, 06:00
Peppermint z kampanią kreatywną dla sieci Dealz
Kampania kreatywna dla sieci Dealz, należącej do Pepco Group, została przygotowana przez Agencję Peppermint. Głównym celem było opracowanie oryginalnego konceptu kreatywnego oraz produkcja wciągających spotów, które trafiają do odbiorców.
Kampania "Radość nie do ukrycia" skupia się na doświadczeniu zakupów w Dealz i przekazuje uczucie pełnej radości, gdy odkrywane są okazje
Trwająca przez dziewięć tygodni ogólnopolska kampania ATL obejmie różne kanały mediów, w tym telewizję, VoD, radio, internet i media społecznościowe. Stworzono aż 10 spotów o różnej długości, które wywołują radość z zakupów i prezentują ofertę Dealz. Peppermint chciał oddać niepowtarzalne uczucie odkrywania nowych produktów i korzystania z wyjątkowych okazji.
Za produkcję spotów odpowiadało Graffiti Films, zaś reżyserię duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Kampania potrwa aż do 25 października br.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze