08.09.23, 07:00

Ruszyła 13. edycja programu Gotuj się na zmiany. Marka Winiary do współpracy zaprosiła nowych ambasadorów

Logo programu WINIARY „Gotuj się na zmiany", fot.: materiały prasowe

Ruszyła kolejna odsłona programu edukacyjnego marki Winiary skierowana do przedszkoli i szkół podstawowych realizowana pod hasłem „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie i utrwalanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem do środowiska. To już 13. edycja programu.

Od 2010 r WINIARY kształtuje dobre nawyki żywieniowe wśród dzieci i młodzieży w ramach programu „Gotuj się na zmiany”. Podczas tegorocznej, 13. edycji programu poruszony zostanie problem marnowania żywności w szkolnych stołówkach. Program ruszył 1 września br. i potrwa do 30 czerwca 2024 r. Nauczyciele mogą zgłaszać swoje placówki za pomocą formularza zgłoszeniowego.

W 13. odsłonie programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” pojawią się nowi ambasadorzy: Hela Kłobucka, energiczna zwyciężczyni siódmej edycji „MasterChef Junior” oraz Jagna Niedzielska, kucharka, edukatorka kulinarna i polska królowa zero waste, która od dłuższego czasu pełni rolę ambasadorki programu WINIARY „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. Nie zabraknie również Pana Belfra, który od wielu lat wspiera dzieci w nauce, wykorzystując nowoczesne technologie i media społecznościowe. Ambasadorzy przygotowują specjalne treści w duchu edutainment, czyli nauki przez zabawę. Na platformie programu zagoszczą, m.in. wideo poradniki przygotowane przez Jagnę Niedzielską, a w jednej z placówek, podczas praktycznych konsultacji, ekspertka pokaże, jak skutecznie walczyć z marnotrawstwem żywności.

Program WINIARY „Gotuj się na zmiany" swoją misję promowania zdrowego żywienia i edukacji ekologicznej kieruję także do dzieci i młodzieży szkolnej. Przygotowane treści są dostosowane do różnych kategorii wiekowych – przedszkolaków i uczniów klas 1-3 oraz 4-8, ale nie zabrakło też materiałów dla rodziców oraz gotowych pomocy naukowych dla nauczycieli. Przygotowano specjalne scenariusze dydaktyczne, zgodne z podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa. Zostały one podzielone na cztery bloki tematyczne i mają wprowadzać uczestników w podróż po świecie zdrowego żywienia oraz pomóc w przyswojeniu wiedzy.

Marka WINIARY nie tylko edukuje, ale również nagradza za zaangażowanie i wysiłek – każdy materiał kończy się zadaniem konkursowym. Dzięki temu placówki edukacyjne konkurują o nagrody, a zajęcia dla dzieci mają być bardziej angażujące. Dodatkowo, na dedykowanej stronie znajdują się przepisy, podcasty oraz artykuły, które zostały przygotowane przez ekspertów. Te treści stanowią wsparcie dla nauczycieli w prowadzeniu edukacji żywieniowej w szkołach. Na pracowników przedszkoli czeka także edukacyjna piosenka "Paka z Warzywniaka".

Za koncepcję, merytoryczne przygotowanie materiałów, produkcję i koordynację programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” odpowiada NAV agency, a za wsparcie mediowe akcji – dom mediowy UM THRIVE.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
30.11.24, 14:31
| reklama & PR » informacje
Graj o nagrody śpiewająco! Konkurs NAN 2 dla klientów sieci Lidl
Agencja UNIQUE ONE przygotowała dla marki NAN 2 konkurs w sieci sklepów Lidl oparty na zgłoszeniach SMS.
30.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Klarny z okazji Black Friday szeroko promowana
Klarna ruszyła z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia br. i jest prowadzona przez agencję Smolar.
29.11.24, 14:00
| reklama & PR |
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. 
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.