27.02.08, 21:55
TBWA\ twórcą kampanii inaugurującej nową platformę komunikacyjną LUKAS Banku
18 lutego br. Lukas Bank rozpoczął nową kampanię kredytu gotówkowego, wspartą nową platformę komunikacyjną. Agencja TBWA\ jest odpowiedzialna za kreację i realizację projektu.
Przekaz kampanii kredytu gotówkowego opiera się na różnorodności oferowanych pożyczek w 15 minut. Na potrzeby kampanii agencja TBWA\ przygotowała i zrealizowała dwa spoty TV w wersji 30 i 15 sekundowej. Kampania potrwa do końca marca 2008. Kampania telewizyjna obecna jest w takich stacjach telewizyjnych jak TVP 1, TVP 2,TVP 3, TV 4,Polsat, TVN, TVN7, Puls, AXN, Planet, Kino Polska, Tele 5 i inne. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Dom Mediowy Initiative.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze