15.09.23, 07:30
Galeria Młociny klientem Walk PR
Warszawskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Młociny rozpoczęło współpracę z Walk PR. Agencja zajmie się obsługąpublic relations i prowadzeniem biura prasowego dla klienta.
Współpraca między Galerią Młociny a Walk PR została nawiązana w wyniku rozstrzygniętego przetargu. Do zadań agencji należą: doradztwo strategiczne, realizacja działań komunikacyjnych, prowadzenie biura prasowego Galerii oraz bieżące kontakty z mediami.
Galeria Młociny, zlokalizowana na warszawskich Bielanach, to najmłodsze centrum handlowe w Warszawie. Galeria to 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz ok. 30 punktów gastronomicznych i kawiarni. Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP oraz Echo Investment.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze