15.09.23, 10:38
Wyjaw szkolne Grzeszki. Konkurs marki Grześki o szkolnych grzeszkach
Marka Grześki (Colian) wspiera aktywacją konkursową „Wyjaw szkolne Grzeszki” nowe smaki w portfolio, tj.: Dark Brown oraz Peanut Butter. Koncepcja aktywacji przygotowana przez NAV agency ma wpisywać się w okres back to school.
Konsument, który chce wziąć udział w akcji, musi kupić Grześki, podzielić się swoją legendarną akcją lub uwagą z dzienniczka na specjalnej stronie internetowej.
Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne – cztery vouchery o wartości 5 tys. zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji ubrań „Bez napinki”, przygotowane we współpracy z polską marką Pan tu nie stał. Czas aktywacji to początek roku szkolnego: od 15 września do 15 października br.
To już kolejna realizacja dla marki Grześki, której trzonem komunikacyjnym jest platforma: „Każdy ma swoje grzeszki…Grześki”. NAV agency odpowiada za ideę aktywacji oraz za egzekucję i koordynację działań komunikacyjnych, które obejmują szerokie wsparcie w digitalu, w tym współpracę z influencerami.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze