22.09.23, 11:31

Nie przeocz krótkowzroczności. Lens Poland rusza z nową edycją akcją edukacyjnej

Plakat akcji "Oko w oko z krótkowzrocznością", fot.: materiały prasowe

Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia br.

Kampania „Oko w oko z krótkowzrocznością” realizowana jest dla Hoya Lens Poland przez agencję On Board Think Kong. To kolejna edycja prozdrowotnej akcji o charakterze edukacyjnym, zainicjowanej w 2021 r. Akcja jest kierowana do rodziców i ma na celu zachęcić do zadbania o wzrok dzieci. Na potrzeby kampanii, na stronie MamWzrokOk.pl funkcjonuje wyszukiwarka specjalistów ochrony wzroku w całej Polsce, u których można umawiać wizyty. Na stronie można też znaleźć certyfikowanych specjalistów, którzy mogą rekomendować soczewki okularowe MiYOSMART, przeznaczone do korekcji i spowalniania progresji krótkowzroczności u dzieci.

Rozpoczynająca się właśnie kampania obejmie, m.in. działania reklamowe w internecie (Facebook, Instagram, Google, YouTube, TikTok). Akcję wspiera również komunikacja PR, w tym m.in. współpraca z podcasterami oraz wybranymi wydawcami.

Komentarze

Powiązane

11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
10.12.24, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.
10.12.24, 11:28
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 3,4 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów.
09.12.24, 21:30
| reklama & PR » informacje
Liga Kubusiowego Narciarza marki Kubuś odbędzie się w pięciu miastach
Bossa Nova Events jest odpowiedzialna za kreatywną koncepcję, produkcję oraz realizację stref zimowych aktywności w ramach dziewiątej edycji „Ligii Kubusiowego Narciarza”. Po raz kolejny młodzi narciarze i snowboardziści będą mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w serii zawodów organizowanych w ośrodkach narciarskich Grupy Pingwina.
09.12.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu Salestube
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube.