22.09.23, 11:31
Nie przeocz krótkowzroczności. Lens Poland rusza z nową edycją akcją edukacyjnej
Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia br.
Kampania „Oko w oko z krótkowzrocznością” realizowana jest dla Hoya Lens Poland przez agencję On Board Think Kong. To kolejna edycja prozdrowotnej akcji o charakterze edukacyjnym, zainicjowanej w 2021 r. Akcja jest kierowana do rodziców i ma na celu zachęcić do zadbania o wzrok dzieci. Na potrzeby kampanii, na stronie MamWzrokOk.pl funkcjonuje wyszukiwarka specjalistów ochrony wzroku w całej Polsce, u których można umawiać wizyty. Na stronie można też znaleźć certyfikowanych specjalistów, którzy mogą rekomendować soczewki okularowe MiYOSMART, przeznaczone do korekcji i spowalniania progresji krótkowzroczności u dzieci.
Rozpoczynająca się właśnie kampania obejmie, m.in. działania reklamowe w internecie (Facebook, Instagram, Google, YouTube, TikTok). Akcję wspiera również komunikacja PR, w tym m.in. współpraca z podcasterami oraz wybranymi wydawcami.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze