19.09.23, 11:44

Agencje 19 Południk i Ancymony połączyły się

Ancymony i 19 Południk już pod jednym dachem, fot.: materiały prasowe

Na początku września br. 19 Południk i Ancymony połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony, czyniąc ją tym samym jedną z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.

We wrześniu br. nastąpiło połączenie dwóch agencji reklamowych - 19 Południka oraz Ancymonów. „Fuzja jest spojrzeniem w przyszłość i wykorzystaniem szansy. W tandemie możemy więcej. To rozwiązanie biznesowe win-win, które daje możliwość realizacji obustronnych potrzeb biznesowych bez stanowienia dla siebie konkurencji na rynku. Dzięki efektowi synergii nastąpi transfer wiedzy i kompetencji, rozwój usług i optymalizacja finansowa, a wszystko to da bezpośrednie korzyści naszym klientom” – mówi Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony oraz większościowy udziałowiec agencji 19 Południk.

Jak podkreślaja agencje, w połączeniu kluczem do sukcesu był sprawdzony w ciągu dwóch ostatnich lat model biznesowy Ancymonów. Jest on oparty o koncepcję business unitów, czyli niezależnych, interdyscyplinarnych jednostek oferujących całościowy zakres umiejętności niezbędnych do obsługi klienta w ramach agencji full service. Pięcioma dotychczasowymi business unitami zarządzają eksperci z obszaru kreacji lub client service’u. Zapewniają one niezależność w podejmowaniu decyzji, elastyczność oraz dokładne dostosowanie kompetencji do faktycznych potrzeb klienta. Każdy team jest stały oraz interdyscyplinarny, a jego lider (business unit manager/ka) pozostaje w bliskim kontakcie z klientem i dokładnie zna specyfikę danej marki. Współpraca oparta na takim modelu tworzy autentyczne partnerstwo pomiędzy działem marketingu a zespołem agencji.

Dwa nowe zespoły w Ancymonach

Strukturę business unitów agencji Ancymony zasilą dwa nowe zespoły. Pierwszy, o wyraźnym rysie strategicznym, to zespół Radka Grzybowskiego, dyrektora strategii. Drugim zespołem o charakterze brandingowym, jak również z umiejętnościami developerskimi oraz UX-owymi, dowodzić będzie Paweł Mikołajec, ekspert w dziedzinie designu. Grzybowski i Mikołajec, byli zarządzający z 19 Południka, wystąpią w Ancymonach w podwójnej roli – business unit managerów oraz associate directorów, odpowiednio w obszarze strategii oraz designu.

19 Południk od początku był projektem, w którego centrum byli ludzie. Na przestrzeni siedem lat stworzyliśmy zespół, który uwierzył w wizję tworzenia komunikacji odważnej, jakościowej i pozbawionej kompleksów wobec dużo większych agencji. Zawsze najważniejszy był team, bo to dzięki niemu mieliśmy szansę realizować swoje ambicje i budować przyjaźnie. Połączenie z agencją Ancymony następuje w momencie, w którym jesteśmy w stanie zapewnić całemu zespołowi dalszy rozwój w większej strukturze. Pracownicy wnoszą do niego te same ambicje i motywacje, które towarzyszyły nam siedem lat temu” - mówi Radek Grzybowski, business unit manager & associate strategy director w agencji Ancymony oraz jeden z zarządzających agencją 19 Południk.

Struktura business unitów w agencji Ancymony ma zapewnić płynną integrację z 19 Południkiem. Dzięki połączeniu Ancymony rozszerzają spektrum oferowanych usług, wzmacniając ofertę w obszarach planowania strategicznego, brand experience, brand identity, designu, eCommerce oraz PR-u.

Agencja Ancymony to niezależna agencja reklamowa obecna na rynku od 26 lat. W portfolio ma marki ze wszystkich kategorii, m.in. Rossmanna, Wawel, Pudliszki, Heinza, Pocztex, Amundsena, Ibuprom, Apap, Śnieżkę, Piątnicę czy Dębicę. Z kolei 19 Południk to niezależna agencja strategiczno-kreatywna. Pracuje dla marek takich jak Gynoxin, dr Oetker, Lotos, Oriflame czy Dan Cake. Posiada, m.in. kompetencje w obszarze strategii, designu, a także szeroko rozumianej komunikacji marketingowej 360°.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy