27.09.23, 19:00
Huawei z kampanią 360° promującą smartwatche Huawei Watch GT 4
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę wyjątkowo popularnych w Polsce smartwatchy z rodziny WATCH GT. Pierwszoplanową postacią działań z zakresu influencer marketingu w Polsce jest ambasadorka produktu, Jessica Mercedes Kirschner.
Kulminacyjnym punktem kampanii, której pierwsza faza rozpoczęła się w dniu światowej i polskiej premiery, 14 września, i potrwa do końca października br. będzie zasięgowa i jakościowa kampania telewizyjna. Jej uzupełnieniem jest szeroki wachlarz działań reklamowych w Internecie oraz PRowych.
Huawei CBG intensywnie wspiera wizerunek marki i świadomość produktów oferowanych we wszystkich kategoriach, kładąc największy nacisk na wearables oraz smartfony. W maju i czerwcu br. marka realizowała działania z okazji premiery smartfonu HUAWEI P60 Pro, a w lipcu ciężar działań przeniesiony został na smartwatche z serii WATCH 4. W przypadku obu kampanii wykorzystane zostały kampanie telewizyjne, uzupełnione marketingiem cyfrowym, działaniami PR oraz influencerskimi.
Kampanię telewizyjną oraz działania digital dla Huawei planuje i obsługuje dom mediowy Wavemaker, a za działania z obszaru PR i influencer marketingu odpowiadają zespoły agencji Ogilvy PR.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze