05.10.23, 12:08

Do IAA Polska dołączają dwie nowe firmy: Papaya Films i Betclic

Grad nowi członkowie IAA Polska, fot.: materiały prasowe

Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii reklamodawców dołączył Betclic, a do kurii professional services - Papaya Films. Od początku roku szeregi Stowarzyszenia zwiększyły się o dziewięć nowych firm.

"Niezmiernie cieszy nas fakt, że stale rośniemy w siłę i jesteśmy coraz szerszą reprezentacją branży komunikacji marketingowej w Polsce. Ochrona interesów branży, dbanie o standardy, czy dialog mediów, marketerów/ marketerek i agencji – wokół wspólnych celów i wartości skutecznie integrujemy coraz więcej firm" – mówi Dorota N. Haller, Wiceprezeska Zarządu IAA Polska, CMO, Marketing, Communications and Digital Director w Honor Polska.

Papaya Films, założona w 2006 roku, jest firmą produkcyjną, mającą swoje oddziały w Polsce, Wielkiej Brytanii, Nowym Jorku oraz Portugalii. Doświadczenie zespołu wspiera nie tylko proces egzekucyjny, lecz także kreatywny. Projekty, w których Papaya Films bierze udział to zarówno kampanie komercyjne, jak i projekty artystyczne. Na swoim koncie ma ponad 100 najważniejszych, branżowych wyróżnień od SHOTS Awards po Cannes Lions. Na rynku lokalnym firma została wyróżniona przez KTR nagrodą Domu Produkcyjnego Roku aż osiem razy.

"Wybraliśmy organizację IAA Polska, dlatego że wartości, które reprezentuje, są dla nas jako Papaya Films bardzo bliskie. Imponuje nam też jej pozycja eksperta, a także to, ile działań i akcji podejmuje dla rozwoju branży. Cieszymy się, że stajemy się częścią organizacji, w której jest duże grono naszych klientów – to dla nas kolejna okazja do wartościowych spotkań i rozmów" – mówi Justyna Górniak, Chief Growth Officer w Papaya Films.

Betclic to legalny bukmacher i europejska marka o zasięgu globalnym. Betclic jest zaangażowany we wspieranie sportu. Od 2023 roku jest Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim organizacji mieszanych sztuk walki UFC i Sponsorem Strategicznym piłkarskiego Ruchu Chorzów. Od sierpnia 2020 roku sponsoruje także federację sportów walki Fame MMA. Marka sponsoruje wydarzenia kulturalne takie jak SBM FFestival, SnowFest Festival, Polish Lech Hip-Hop Festival, Betclic Rap Royale, Bitwa o Południe czy gala Popkillery. Jest także partnerem 10. edycji konkursu Papaya New Directors i producentem treści video w ramach platformy Betclic Studios.

Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa.

Komentarze

Powiązane

17.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Czytajcie! Czytanie daje wolność! Wystartowała kampania #TataTeżCzyta2024
Kampania #TataTeżCzyta2024, organizowana przez Fundację Powszechnego Czytania i wydawnictwo Tatarak, ma na celu zachęcenie mężczyzn, zwłaszcza ojców, do regularnego czytania dzieciom. Akcja podkreśla, jak ważne jest wspólne czytanie dla rozwoju dziecka. 
17.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Magdalena Boczarska ponownie ambasadorką farb Dulux Ambiance Ceramic
Ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.
17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
17.05.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Pożyczka na „mi się”. Alior Bank startuje z kampanią marketingową
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS), a także digital.
17.05.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Podaruj chwilę przyjemności. 30 tys. zł do wygrania w loterii marki LINDOR
Lindt & Sprüngli powierzył agencji UNIQUE ONE organizację loterii pro-mocyjnej dla marki LINDOR „Podaruj chwilę przyjemności”.
17.05.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Przepis na Swojaka. Dan Cake podaje obiad na nowo
Ruszyła kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.
17.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated obsługuje markę Stargres
Agencja Wills Integrated rozpoczęła obsługę marki Stargres z Grupy Końskie. Wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna odpowiada za realizację wielokanałowej kampanii, której celem jest promocja gresowych płyt zewnętrznych z linii STAR 2.0 i STAR 3.0.
16.05.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Agencja KERRIS przygotowała koncepcję kreatywną dla marki Jan Niezbędny
Agencja KERRIS odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji Jana Niezbędnego w kanałach social media lidera branży artykułów gospodarstwa domowego.
16.05.24, 19:30
| reklama & PR » ludzie
Ania Kwiatkowska w Grupie Przestrzeń
Ania Kwiatkowska dołączyła do Grupy Przestrzeń (Przestrzeń – agencja strategiczno-kreatywna, Polot – agencja digitalowa, Wyraz – studio projektowe, Rozgłos – agencja mediowa) i objęła stanowisko Business Development Director.
16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy