18.10.23, 06:00

Polacy chętnie oglądali wieczory wyborcze. Największą widownię zgromadził program TVN24

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Rekordowa frekwencja w wyborach parlamentarnych przełożyła się na duże zainteresowanie wieczorami wyborczymi emitowanymi w stacjach telewizyjnych.

Program "Czas decyzji" w TVN24 w godz. 20.00-2.00 oglądało średnio 1,524 mln widzów, co przełożyło się aż na 16,14 proc. udziału w rynku (dane na podst. Nielsen Media). Co ciekawe, w grupie 16-49 udział programu wyniósł 14,16 proc. Pasmo TVN24 było najpopularniejszym wieczorem wyborczym tego dnia. Krótszy wieczór "Czas decyzji. Wieczór wyborczy" oglądało w TVN między 20.30 a 22.15 1,24 mln widzów (8,26 proc. udziału). W TVN24 Bis program oglądało 178 tys. widzów (1,88 proc. udziału).

Dużą widownię zgromadził także program "Wieczór wyborczy i referendalny" transmitowany w Jedynce od 20.55 do 23.00. Pasmo oglądało 1,33 mln widzów (9,59 proc. udziału). Z kolei pasmo w TVP INFO od 20.00 do 2.00 oglądało średnio 763 tys. widzów (8,08 proc. udziału). W TVP3 pasmo od 20.55 do 21.30 program oglądało 85 tys. widzów (0,54 proc. udziału). W TVP Polonia pasmo od 20.55 do 23.00 program oglądało 58 tys. widzów (0,42 proc. udziału).

Program "Polska Wybiera 2023. Wybory Parlamentarne” w Polsacie od 20.00 do 21.55 oglądało średnio 705 tys. widzów (4,71 proc. udziału). W Polsacie News od 19.15 do 2.00 program oglądało 302 tys. widzów (3,06 proc. udziału). Z kolei w kanale Wydarzenia24 program śledziło 190 tys. widzów (1,93 proc. udziału).

Nikłym zainteresowaniem cieszył się "Wieczór Wyborczy 2023" w WP między 20.50 a 21.40. Program oglądało 32,5 tys. widzów (0,21 proc. udziału). W TV Republika wieczór wyborczy od 20.20 do 23.35 średnio oglądało 17 tys. widzów (0,13 proc. udziału). Z kolei program wpolsce.pl między 21.00 a 2.00 oglądało tylko 800 widzów (0,01 proc. udziału w rynku).

Samo ogłoszenie po 21.00 wyników exit poll w sumie oglądało blisko 9,8 mln widzów – najwięcej, bo 2,638 w TVN24 (16,56 proc. udziału), w TVP1 1,76 mln widzów (11,06 proc. udziału), a w TVP INFO 1,61 mln widzów (10,14 proc. udziału).

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
14.05.24, 23:50
| telewizja / VOD » seriale | kultura » film
Śleboda. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu SkyShowtime Original
Serwis SkyShowtime ogłosił rozpoczęcie zdjęć do nowej polskiej produkcji oryginalnej – "Śleboda". Produkcja jest serialową adaptacją popularnego etno-kryminału. W rolach głównych serialu Śleboda wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacek.
12.05.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej Reklama Dzieciom
Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 r. w TVP1, wyniósł  1 640 000 zł.  Akcję wsparło piętnastu  reklamodawców.
11.05.24, 20:32
| telewizja / VOD » informacje
Dodatkowe kanały Eurosportu w ofercie Play na czas igrzysk olimpijskich w Paryżu
Warner Bros Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy