20.10.23, 19:00
Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie. Kampania marki Dicoflor
Marka Dicoflor (Bayer) ruszyła z kampanią pod hasłem „Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie”. Za działania reklamowe odpowiadają Cape Morris, EssenceMediacom oraz Film Reaktor.
Kampania marki Dicoflor ma na celu ukazanie korzyści wynikających ze stosowania suplementu diety Dicoflor, który pozwala przywrócić równowagę mikroflory jelitowej po antybiotykoterapii. Wśród produktów, które zostaną zaprezentowane w ramach kampanii, znajdują się: Dicoflor 6, Dicoflor 3, Dicoflor Junior oraz Dicoflor Baby.
Działania reklamowe ruszyły 16 października w telewizji, internecie i POS. „Dotychczas Dicoflor był kojarzony przede wszystkim przez rodziców małych dzieci, dla których punktem wejścia do świata marki były krople Dicoflor Baby. W naszej jesiennej kampanii chcemy pokazać bogate portfolio produktowe marki i dotrzeć do szerszej grupy docelowej, w tym do osób dorosłych, które niekoniecznie muszą być rodzicami” - mówi Aleksandra Książek-Dąbrowska, Cluster Category Manager w firmie Bayer.
Jednym z wyróżników kampanii ma być charakterystyczny ruch kamery. Zastosowano go we wszystkich formatach digitalowych oraz w kopii telewizyjnej, nawiązując tym samym do głównego hasła kampanii i idei szybkiego powrotu do równowagi.
Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kampanii odpowiada agencja Cape Morris. Spoty, w reżyserii Julii Rogowskiej, zrealizował dom produkcyjny Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy EssenceMediacom.
Agencja Cape Morris już wcześniej miała okazję współpracować z marką Dicoflor. Latem ubiegłego roku przygotowała kampanię pod hasłem „Podróż bez przebojów”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze