20.10.23, 19:00

Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie. Kampania marki Dicoflor

Kadr z kampanii marki Dicoflor, fot.: materiały prasowe

Marka Dicoflor (Bayer) ruszyła z kampanią pod hasłem „Dicoflor. I brzuch nie staje na głowie”. Za działania reklamowe odpowiadają Cape Morris, EssenceMediacom oraz Film Reaktor.

Kampania marki Dicoflor ma na celu ukazanie korzyści wynikających ze stosowania suplementu diety Dicoflor, który pozwala przywrócić równowagę mikroflory jelitowej po antybiotykoterapii. Wśród produktów, które zostaną zaprezentowane w ramach kampanii, znajdują się: Dicoflor 6, Dicoflor 3, Dicoflor Junior oraz Dicoflor Baby.

Działania reklamowe ruszyły 16 października w telewizji, internecie i POS. „Dotychczas Dicoflor był kojarzony przede wszystkim przez rodziców małych dzieci, dla których punktem wejścia do świata marki były krople Dicoflor Baby. W naszej jesiennej kampanii chcemy pokazać bogate portfolio produktowe marki i dotrzeć do szerszej grupy docelowej, w tym do osób dorosłych, które niekoniecznie muszą być rodzicami” - mówi Aleksandra Książek-Dąbrowska, Cluster Category Manager w firmie Bayer.

Jednym z wyróżników kampanii ma być charakterystyczny ruch kamery. Zastosowano go we wszystkich formatach digitalowych oraz w kopii telewizyjnej, nawiązując tym samym do głównego hasła kampanii i idei szybkiego powrotu do równowagi.

Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kampanii odpowiada agencja Cape Morris. Spoty, w reżyserii Julii Rogowskiej, zrealizował dom produkcyjny Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy EssenceMediacom.

Agencja Cape Morris już wcześniej miała okazję współpracować z marką Dicoflor. Latem ubiegłego roku przygotowała kampanię pod hasłem „Podróż bez przebojów”.

Komentarze

Powiązane

20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
20.03.25, 07:00
| reklama & PR |
Dorota Szelągowska nową twarzą marki Dyson
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
20.03.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gut dołącza do Aleph Polska
Marcin Gut dołączył do polskiego oddziału Aleph Group, obejmując stanowisko Client Partner Sales Lead. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój biznesowy rozwiązań Microsoft Advertising (MSA) na polskim rynku.
19.03.25, 20:12
| reklama & PR » informacje
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
19.03.25, 16:00
| reklama & PR |
Deante nawiązuje współpracę z OKK! PR
W lutym br., Deante, producent armatury łazienkowej i kuchennej, rozpoczął współpracę z warszawską agencją OKK! PR.
19.03.25, 12:32
| reklama & PR |
Rusza VI edycja kampanii Porozmawiajmy szczerze o otyłości
Rozpoczęła się szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, realizowanej w tym roku pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym aktywności online, w mediach społecznościowych, kinach, radiu, na nośnikach DOOH oraz w ramach akcji ambientowej.
19.03.25, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Marciniak dołącza do Live Age jako Senior Event Creative
Agencja komunikacji live „Live Age” rozszerza swój zespół. Dołączyła do niego Monika Marciniak, obejmując stanowisko Senior Event Creative. Marciniak to specjalistka z wieloletnim stażem w branży.
18.03.25, 20:39
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.