23.10.23, 08:30
#PodajEnergięDalej. Porsche Centrum Warszawa Okęcie zachęcało do podejmowania aktywności dla dobra planety
Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie (Porsche Inter Auto) zrealizował projekt #PodajEnergięDalej. W ramach jazd testowych zachęcano warszawskich twórców internetowych do podejmowania aktywności dla dobra planety.
Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie rzucił wyzwanie influencerom, którym udostępnił do testów elektryczny model marki o zasięgu 500 km i zachęcił do zrealizowania wybranego eko zadania. Wśród twórców, którzy zdecydowali się dołączyć do akci znaleźli się: Piotr Czaykowski (@piotrczaykowski), Volodymir Testardi (@volodymir_testardi), Anna Wrońska (@annawronska), Anna Nowak (@cookapl), Ola Nadolny (@ola.nadolny), Remigiusz Dorawa (@re.dor) oraz Piotr Kaczor (@kaczy_).
Infuencerzy wybrali różne zadania, które zrealizowali za pomocą udostępnionego przez salon samochodu – elektrycznego modelu Taycan. Wszystkie działania w ramach podjętej aktywności musiały zostać wykonane na jednym ładowaniu pojazdu.
„Zaproszeni przez nas twórcy zgodzili się podjąć wyzwanie na rzecz planety udowadniając, że nawet najmniejsze działania mają znaczenie. Zadania, które zrealizowali to m.in. kupienie i posadzenie miododajnych roślin, zaplanowanie zakupów ograniczających plastikowe opakowania czy przygotowanie przetworów z lokalnych, naturalnych produktów. Zależało nam na wskazaniu przykładów, w jaki każdy z nas może zmienić swój styl życia, aby stał się on bardziej przyjazny dla środowiska. Wierzę, że udało nam zainspirować odbiorców do podobnych przemyśleń” – mówi Joanna Ogórek, Head of Marketing Porsche Inter Auto Polska.
#PodajEnergięDalej to kolejna nietypowa współpraca warszawskiego salonu. W ubiegłym roku razem z domem aukcyjnym DESA Unicum zrealizowano projekt Porsche Inter Art, który angażował artystów działających w obszarach urban art, malarstwa, rzeźby i graffiti.
Opracowaniem koncepcji kreatywnej, realizacją i komunikacją projektu #PodajEnergięDalej zajęła się agencja Walk PR.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze