28.10.23, 09:49

Portraits of Nature Aleksandry Świgut. VeloBank wydał płytę w ramach programu VeloTalent

Okładka płyty "Portraits of Nature" Aleksandry Świgut, fot.: materiały prasowe

„Portraits of Nature” to tytuł płyty z muzyką Edvarda Griega i Fryderyka Chopina wydanej w ramach pilotażowej edycji programu VeloTalent, który promuje młodych, utalentowanych profesjonalistów w drodze na szczyt międzynarodowej kariery.

Wydawnictwo zawiera utwory wykonane przez pianistkę Aleksandrę Świgut, pierwszą beneficjentkę projektu oraz Orkiestrę Akademii Beethovenowskiej pod batutą Michała Klauzy. Płyta, objęta patronatem RMF Classic i TVP Kultura, dostępna jest bezpłatnie w serwisach streamingowych i kanałach cyfrowych banku.

Koncert fortepianowy a-moll Edvarda Griega oraz wybrane utwory Fryderyka Chopina skomponowane w latach 1810-1849 zarejestrowano latem tego roku w Cavatina Hall w Bielsku-Białej. Wydane przez Orphée Classics nagranie to owoc pierwszej edycji programu VeloTalent. Oprócz wsparcia finansowego i organizacyjnego przy produkcji płyty, pianistka zyskała w ramach mecenatu VeloBanku dostęp do szkoleń z wystąpień publicznych, budowania wizerunku, obecności w mediach społecznościowych oraz zarządzania finansami. Jak podkreśla firma, taki właśnie cel przyświeca VeloTalent – program ma pomóc młodym, utalentowanym profesjonalistom w rozwinięciu skrzydeł i wspięciu się na kolejne poziomy kariery.

Celem VeloTalent oprócz wsparcia pojedynczych, wybitnie utalentowanych jednostek jest promocja zaangażowania oraz odwagi w realizacji marzeń przez osoby z młodego pokolenia. Bank chce w ten sposób zachęcać do rozwijania pasji i wiary we własne możliwości.

„Portraits of Nature” można posłuchać na kanałach cyfrowych udostępnionych na stronie internetowej projektu.

Komentarze

Powiązane

07.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Michaj Sodolski awansuje w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski w wyniku awansu objął nową funkcją w SEC Newgate CEE. Jako Advisor ma wspierać kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs.
06.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.
06.11.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Walk Creative zwycięża w przetargu MAKRO Polska
Agencja Walk Creative wygrała przetarg kreatywny MAKRO Polska i tym samym opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
06.11.24, 12:37
| reklama & PR » ludzie
Sześć nowych osób w szeregach MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowała zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.
06.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ważne z kim, ciekawe dokąd. Polskie Linie Lotnicze inspirują do podróżowania
Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT prowadzona pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, która ma podkreślać rolę przewoźnika, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu. Działania mają także inspirować do odkrywania dziewięciu nowych kierunków w siatce połączeń LOT-u.
05.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Oatly otwiera pop-upowy kiosk w Warszawie. Za ladą pojawią się influencerzy
Przy warszawskiej Elektrowni Powiśle pojawi się kiosk w którym będzie można kupić napój owsiany Oatly Barista Edition, a przy zakupie będą czekały na odwiedzających limitowane prezenty. Za ladą pojawią się influencerzy.
05.11.24, 13:10
| reklama & PR » informacje
Dej się zaskoczyć. Regionalną odsłoną kampanii marki Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”, która została skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku.
04.11.24, 21:05
| reklama & PR » informacje
Omnicom Media Group partnerem mediowym marki samochodów OMODA & JAECOO
W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.
04.11.24, 14:09
| reklama & PR » informacje
Partner of Promotion zmienia się w The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku, agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada br. agencja PR działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
04.11.24, 10:57
| reklama & PR » informacje
Kolej przejść na TY. Wojciech Mann i Jimek ambasadorami marki Tyskie
Tyskie startuje z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która ma podkreślać, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami marki zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.