30.10.23, 07:00
Rafał Zawierucha promuje jesienną ofertę Stopklatki i nowy sezon serialu To nie ze mną
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji II sezonu serialu „To nie ze mną”, który zadebiutuje na antenie 1 listopada br., oraz tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii stacji ponownie został aktor Rafał Zawierucha.
Kampania reklamowa Stopklatki ruszyła 27 października i potrwa do końca listopada. Koncept kreatywny bazuje na wiosennej edycji kampanii i zbudowany jest wokół oferty programowej kanału. W jej jesiennej odsłonie centralną pozycję zajmuje nowy sezon serialu Stopklatki „To nie ze mną” z Tomaszem Karolakiem w roli głównej. Dopełnienie stanowią pasma filmowe kanału, które spięte są nadrzędnym sloganem “Lecimy z hitami”. Przewodnikiem po nich jest Rafał Zawierucha, który zachęca widzów do sprawdzania co aktualnie „leci” w Stopklatce.
Główne działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, wspartą komunikacją w digitalu (portale tematyczne, media społecznościowe - Facebook, Instagram, Youtube, SEM), prasie (TV guide’y) i na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska. Dodatek stanowią działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.
W kreacjach reklamowych - zarówno w key visualach, jak i spotach - Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe i przeprowadza widzów przez jesienną ramówkę Stopklatki.
Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona inhouse i bazuje na materiałach przygotowanych wiosną przez agencję Open Gate. Za planowanie i zakup mediów ponownie odpowiada Havas Media.
Komentarze