06.11.23, 14:00

7,3 mln realnych użytkowników w październiku 2023 r. Serwisy Gremi Media zanotowały rekordowym wzrost wyników online

Wzrost popularności serwisów Gremi Media, fot.: materiały prasowe

Grupa Gremi Media odnotowała rekordowe wzrosty wyników online, osiągając najwyższy wynik w swojej dotychczasowej działalności. Według najnowszego raportu Mediapanel w październiku 2023 r. liczba realnych użytkowników (RU) osiągnęła liczbę ponad 7,3 miliona, co stanowi 87 proc. wzrost w porównaniu do października ubiegłego roku.

Liczba realnych użytkowników serwisów Grupy wzrosła aż o 87 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem, przekraczając 7,3 mln w październiku 2023 r. w porównaniu do 3,9 mln w październiku 2022 r. Jak podkreśla wydawca, wzrost jest przede wszystkim zauważalny na platformie mobilnej, której dynamika w tym okresie wynosi 113 proc. (3,5 mln odsłon).

W październiku 2023 r.u serwisy Gremi Media odnotowały blisko 36,2 mln odsłon, co stanowi wzrost o 74 proc. w porównaniu do 20,8 mln odsłon z października 2022 r.

„Nasza popularność w Internecie najlepiej świadczy o sile marki, która w tak trudnym wyborczym okresie jest wiarygodnym i rzetelnym źródłem informacji” - mówi Maciej Maciejowski, Prezes zarządu Gremi Media SA

Domenę rp.pl, w październiku br. odwiedziło 7,1 mln użytkowników. To stanowi wzrost na poziomie 88 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. W kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo” Grupa Gremi Media wciąż umacnia swoją pozycję i z wynikiem 6,7 mln RU, zajmuje szóstą pozycję uzyskując awans o trzy miejsca w stosunku do października 2022 r. oraz o dwa miejsca w stosunku do ubiegłego miesiąca, września 2023 r.

Dodatkowo Gremi Media odnotowała znaczący wzrost w kategorii tematycznej „Informacje i publicystyka". Dzięki systematycznemu wzrostowi, Grupa awansowała na przestrzeni ostatniego roku o osiem pozycji i w październiku 2023 r. znajduje się w pierwszej dwudziestce, osiągając 2,4 miliona RU. Jest to wynik wyższy o ponad 900 tys. RU w porównaniu do października 2022 r.

Czym zajmuje się Gremi Media?

Gremi Media wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, miesięcznik „Historia Uważam Rze”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl oraz serwisy branżowe. Spółka ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk oraz Kancelarie RP.

Komentarze

Powiązane

25.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Węglarczyk-Wrona. Korespondenci. Wspólny podcast Onetu, Onet Audio i TVN24 GO
W każdą środę o godz. 20:00 w Onecie, Onet Audio oraz TVN24 GO udostępniany będzie nowy odcinek nowego podcastu Bartosza Węglarczyka z Onetu i Marcina Wrony z Faktów TVN. „Węglarczyk-Wrona. Korespondenci” jest podcastem, w którym prowadzący poddają analizie i dyskusji kampanię wyborczą w Stanach Zjednoczonych.
23.09.24, 11:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchomiła serwis Pomagamy razem z eksperckimi poradami dla osób dotkniętych powodzią
Grupa ZPR Media pod hasłem „Pomagamy razem” uruchomiła serwis internetowy z praktycznymi informacjami i eksperckimi poradami dla osób dotkniętych powodzią. To wspólna akcja redakcji portali se.pl, murator.pl, MjakMama.pl i PoradnikZdrowie.pl.
23.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Szymona Negacz inwestuje w Silver TV. Będą nowe formaty i prowadzący
W październiku br. Silver TV ruszy w nowej odsłonie. Stacja zaplanowała nowe formaty, a w ciągu miesiąca ma pojawiać się ponad 100 godzin transmisji. Inwestorem, który uwierzył w projekt zapoczątkowany przez Beatę Borucką, znaną jako Mądra Babcia, jest Szymona Negacz, twórcy firmy doradczej WiseGroup.
20.09.24, 20:00
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Dzieje się. Ruszył wideopodcast polityczny Radia ZET, TOK FM, Wyborcza.pl i Polityki Insight
W piątek, 13 września br. zadebiutował wideopodcast polityczny "Dzieje się", który przygotowują w ramach współpracy cztery redakcje: Radia Zet, TOK FM, Wyborcza.pl oraz Polityki Insight.
20.09.24, 18:45
| internet » informacje
Ja wysiadam. Agnieszka Matracka gospodynią niecodziennego talk-show Gazeta.pl
„Ja wysiadam” to program Gazeta.pl w stylu talk-show, który zadebiutował na Gazeta.pl w poniedziałek, 16 września br. o godz. 20:00.
19.09.24, 09:52
| internet » informacje
Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej i Wirtualna Polska uruchomiły zbiórkę na rzecz powodzian
Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej oraz Wirtualna Polska organizują wspólną zbiórkę na rzecz osób dotkniętych klęską żywiołową. Pomoc ma trafić do lokalnych organizacji i jednostek ochotniczej straży pożarnej zaangażowanych w walkę ze skutkami powodzi. Na miejsce już ruszyły pierwsze transporty najpilniejszej pomocy.
17.09.24, 15:15
| internet » ludzie
Michał Kozłowski dołączył do Gońca
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo Gońca (Grupa Iberion) jako główny wydawca Gońca i ekspert od programów na żywo.
09.09.24, 10:16
| prasa » informacje | internet » informacje
Ingrid Hintz-Nowosad redaktor naczelną Telemagazynu
9 września br., Ingrid Hintz-Nowosad, dziennikarka i redaktorka z ponad 30-letnim stażem, objęła stanowisko redaktor naczelnej „Telemagazynu”.
09.09.24, 08:59
| internet » informacje
Serwis parentigowy MjakMama.pl w nowej odsłonie i z profilem na TikToku
Portal parentingowy MjakMama.pl zmienił logo, layout, a także pojawił się nowy układ treści. W nowej odsłonie serwis ma być czytelniejszy, a nawigacja po nim bardziej intuicyjna. Serwis uruchomił też swój profil na TikToku.
08.09.24, 16:26
| internet » informacje
Co to będzie w Ameryce. Polityczny wideopodcast Gazeta.pl z cyklem wydań specjalnych o wyborach w USA
Wideopodcast „Co to będzie” Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza będzie mieć specjalne wydania na temat amerykańskiej kampanii wyborczej w specjalnych odcinkach programu – „Co to będzie w Ameryce”.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.