10.11.23, 09:00
Słupsk, Gniezno, Lublin, Warszawa na trasie świątecznej ciężarówki marki Coca-Cola. Piąte miasto wybiorą konsumenci
Świąteczna ciężarówka marki Coca-Cola tradycyjnie wyruszy w trasę i odwiedzi tym razem: Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12) oraz Warszawę (22.12). Piąte miasto zostanie wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji Coca-Cola.
W tym roku świąteczna ciężarówka Coca-Cola odwiedzi pięć miast, w których zostaną utworzone specjalne strefy umożliwiające celebrowanie tego czasu we wspólnym gronie. Ponadto, odwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca-Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju.
W tym roku po raz kolejny Polacy będą mogli zagłosować na ostatnią miejscowość, w której pojawi się ciężarówka. Głosy można oddawać za pośrednictwem aplikacji Coca-Cola na urządzeniu mobilnym. Zwycięży miasto, które od 15 listopada br. do 5 grudnia br. do godz. 23:59, uzbiera najwięcej głosów. Jeden użytkownik może oddać maksymalnie pięć głosów. Miasto, do którego może zawitać ciężarówka Coca-Cola to: Bytom, Chorzów, Leszno, Elbląg, Białystok i Bochnia. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia na oficjalnym profilu na Facebooku Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji „News”.
W tegorocznej akcji Coca-Cola nie tylko chce zapewnić doświadczenia związane ze wspólnym odliczaniem czasu do świąt, ale także ma obudzić w swoich odbiorcach wewnętrznych Świętych Mikołajów. Ta postać jest dla marki wyjątkowo ważna, ponieważ jej ikoniczny wizerunek został wykreowany właśnie przez Coca-Cola i ma utożsamiać wszystko, co jest zgodne z wartościami firmy – życzliwość, hojność i dobrą wolę.
Paczki od Coca-Cola trafią do PCK
Coca-Cola w tym roku stworzyła cyfrowe doświadczenie, aby dokładnie określić typ „wewnętrznego Świętego Mikołaja”, który się kryje w odbiorcach. Do quizu online w aplikacji Coca-Cola, konsumenci zostaną przekierowani po zeskanowaniu kodu QR z limitowanych opakowań napojów, na których w tym roku można znaleźć wizualizacje świątecznych bombek. Wygenerowany na podstawie odpowiedzi archetyp, taki jak „Empatyczny Mikołaj”, „Troskliwy Mikołaj”, „Hojny Mikołaj” lub „Radosny Mikołaj” można następnie udostępnić w mediach społecznościowych. Udział w quizie pozwala również wesprzeć podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża. Po zakończeniu quizu można przekazać paczkę żywnościową dla najbardziej potrzebujących, która zostanie ufundowana przez Coca-Cola.
Dodatkowo, Coca-Cola przygotowała aktywacje konsumencką, w ramach której można wygrać wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi w oraz świąteczne gadżety. Aby wziąć udział w loterii należy ukończyć 13 lat oraz kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, a następnie wpisać kod spod nakrętki w aplikacji. Akcja ruszyła 6 listopada i potrwa do 21 grudnia br.
W tym roku Coca-Cola przygotowała także nową odsłonę świątecznego spotu, którego bohaterem jest „wewnętrzny” Miko¬ła¬j.
Komentarze