16.11.23, 17:16

Pijesz owoc, pijesz porcję. Tymbark zachęca do uwzględnienia soków w codziennej diecie

KV kampanii marki Tymbark, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem “Pijesz owoc, pijesz porcję” ruszyła kampania soków Tymbark. Komunikacja marki ma podkreślać, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.

Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz w 4 słowach - “Pijesz owoc, pijesz porcję”. Rytmicznie powtarzające się motto ma podkreślać, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna jednej z pięciu zalecanych porcji warzyw i owoców jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie.

W spocie TV przedstawiono przekrój wyjętych z życia sytuacji śniadaniowych pokazując, że soki Tymbark są idealnym towarzyszem zarówno podczas krzątania się po kuchni w pojedynkę, spaceru z psem w jesienny deszczowy poranek, czy rodzinnych spotkań przy wspólnym posiłku. W produkcji odbiorcy mogą zobaczyć powtarzający się nieprzypadkowy efekt montażu, gdzie owoc wrzucony do szklanki zamienia się w sok. Ten obraz ma utrwalić w odbiorcy przekaz, iż szklanka wypitego soku Tymbark jest równoznaczna jednej porcji owoców i warzyw jakie powinniśmy dostarczać codziennie do naszego organizmu. Całość przekazu została zrealizowana w taki sposób, aby podkreślić, że szklanka soku idealnie nadaje się do każdego śniadania, każdej aktywności i dla każdego.

Zimowa odsłona kampanii została dodatkowo wzmocniona o komunikat zdrowotny wskazujący, że sięgając po szklankę soku Tymbark dostarcza się organizmowi także kluczowych witamin pomagających wspierać odporność organizmu.

Kampanie będzie realizowana w TV, VOD oraz na platformie YouTube oraz w digitalu oraz w mediach społecznościowych.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja reklamowa Publicis, za zakup mediów Starcom. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Maspex.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.